سخنگوی وزارت خارجه خطاب به وزیر خارجه انگلیس:

رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات وزیر خارجه انگلیس درباره روزنامه نگاری آزاد گفت: آقای وزیر، شما با این شعار‌های دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار توئیتی در واکنش به اظهارات اخیر «جیمز کلورلی» وزیر خارجه انگلیس درباره تشدید حفاظت از کارکنان شبکه تروریستی ایران اینترنشنال و ادعای حمایت از روزنامه نگاری آزاد گفت: وزیر خارجه رژیمی که میزبان و حامی شبکه‌ای است که آزادانه ترور، خشونت و آشوب را علیه ملت و امنیت ملی ایران ترویج می‌کند، مدعی است که «ما اهمیت روزنامه نگاری آزاد و صادقانه را واقعا جدی می‌گیریم.»

وی افزود: آقای وزیر، شما با این شعار‌های دروغین، رسما از اتاق جنگ علیه ملت ایران حمایت می‌کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
چرا تاکنون جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان تشکیل نمی شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که حق صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکایی‌ها داعش را به جان جهان اسلام انداختند/ واین در حالی است که متاسفانه مسئولین باز هم به دنبال همکاری با آمریکا در وین هستند چرا؟
سه کشور اروپایی، آمریکا و صهیونیست ها و مزدورانشان از اغتشاشگران حمایت می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
ادعا‌های تکراری عربستان درباره دخالت ایران در امور داخلی سوریه/ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش سعودی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
وقتی که علنی و آشکار آمریکا و کشورهای اروپایی همراه مزدورانشان از گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و اغتشاشگران حمایت می کنند پس عملکرد و رفتار دولت و مسئولین در مذاکراه و برجام و مذاکرات وغیره غلط و اشتباه است.
حضور آمریکا و کشورهای اروپایی از سال 2001 تاکنون در منطقه ثابت کردند که 100 درصد فقط به خاطر مبارزه با حکومت نظام جمهوری اسلامی بوده است، نه مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
آمریکا و مزدورانشان بدانند هیچ شهادتی بدون پاسخ نمی‌ماند
انگلیس و مزدورانشان بدانند هیچ شهادتی بدون پاسخ نمی‌ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
برخی خود را به جهالت می‌زنند یا حقیقتا جاهلند؟ خمیر مایه نارضایتی مردم گرانی و تورمی است که نتیجه عملکرد فشل دولت قبل است. چرا برخی هنوز با جهالت سراغ گفتمان ظریف را می‌گیرند؟ گفتمان وی قدم‌زدن با جنایتکارترین افراد بود در حالی که خنجر از پشت زدن آنها را نمی‌دید و نمی‌فهمید. 8 سال مردم را به بازی برجام برجام سرگرم کردند به گرگ اعتماد کردند نتیجه این که نماینده‌شان را به سازمان ملل راه ندادند! سر انجام هم ظریف ناکارآمدی خود را به سردار دل‌ها که پوزه آمریکا را در منطقه به خاک مالیده بود نسبت داد و این که ایشان نگذاشت مشکل خود را با آمریکا حل کنند! البته سردار نگذاشت که آنها فقط بله قربان‌گوی غربی‌ها باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
دشمنان می‌خواهند به هر صورتی که شده آتشی را که در کشور برافروخته‌اند شعله‌ور نگه دارند و در این راه ابایی ندارند که بگویند اشرار از سلاح استفاده می‌کنند‌، چنان که جان بولتون با خوشحالی از آموزش جنگ مسلحانه و جنگ شهری به اغتشاشگران و ارسال سلاح برای آنان صحبت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
با کسانی که نظم و امنیت کشور را برهم می‌زنند و به آشوب و اغتشاش و غارت اموال عمومی روی آورده و هر روز گستاخ‌تر شده‌اند، باید برخورد قهرآمیز صورت گیرد. جای هیچ‌گونه تردید در این مورد وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۰ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
توهم توطئه دست از سر اینا ورنمیداره و نمیخوان اعتراف کنن خودشون مقصرن نه دیگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
از قدیمم گفتن خر وامونده دنبال شر میگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
آقای سخنگو کمی تاریخ بخوان تا بدانی اینا به کجا ضربه زدن رو بلدن! زیر و رو کشیدن و وارونه نمایی رنگ کردن عامه از شگرداشونه چی چی را به کی داری تذکر میدی بابا اینا آخرشن ! لطفا کمی تاریخ بخوانیم تا از دست نرفتیم !
آخرین اخبار