دیدار فرمانده سپاه ثارالله از خانواده شهید محمد جواد صادقی نژاد

فرمانده سپاه ثارالله و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان از خانواده شهید بسیجی محمد جواد صادقی نژاد دیدار کردند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عربپور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان از خانواده شهید بسیجی محمد جواد صادقی نژاد به مناسبت هفته بسیج دیدار و گفتگو کردند.

سردار نظری در این دیدار با گرامی داشت یاد و نام شهدا گفت: شهدا مخلص‌ترین افراد در نزد خداوند هستند که با انتخاب مسیر درست بهترین راه را برگزیده و راه سعادت را برای ما هموار کرده اند.

 وی افزود: شهدا سرمایه‌های گران بهایی هستند که باید قدردان این سرمایه‌ها باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.  

فرمانده سپاه ثارالله: شهدا به گردن ما حق بسیاری دارند و امروز رسالت ما مسئولان است که از خون شهدا و آرمان‌های پاکشان حفاظت و نگهداری کنیم.  سردار نظری با تاکید بر این مطلب که شهدا زنده اند گفت: شهدا گنجینه‌های معنوی هستند که باید راه و اهدافشان را ادامه دهیم.

 حجت الاسلام علی عربپور با تاکید بر این مطلب که آینده سازان انقلاب با گام برداشتن در راه و مسیر شهدا باید روحیه انقلابی گری و جهادی را برای مدریت صحیح در خود پرورش و تقویت کنند ادامه داد: شهدا با گذشت از مال و جانشان درس آزادی را به ما آموخته اند و ما امروز باید در راه آن‌ها گام برداریم و از ارزش‌های انقلاب حراست و پاسداری کنیم.

 وی افزود: شهدا الگو‌های تمام عیاری برای همه افراد هستند که الگو چذیری از این افراد در راه رسیدن به اهداف عالی نظام و رشد و معنویت ضروری است.

 گفتنی است شهید بسیجی محمد جواد صادقی نژاد متولد ۱۳۴۲ در تاریخ ۱۳۶۱/۰۱/۰۲ در عملیات فتح المبین منطقه دشت عباس با مسئولیت تک تیر انداز، به شهادت رسیده اند.  

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عربپور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته بسیج از خانواده جانباز ۷۰ درصد بسیجی غلامرضا ضیاالدینی زرندی دیدار و گفتگو کردند سردار نظری در این دیدار گفت: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها جان‌فشانی‌ها رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

وی افزود: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

حجت الاسلام علی عربپور با ضمن تجلیل از روحیه جانبازان دفاع مقدس گفت: دانشگاه‌ها باید به عنوان عناصر خلاق، خوش فکر و اندیشمند در تبیین و انتشار افکار و اندیشه‌های شهدا نقش به سزایی ایفا کنند.

وی افزود: ما باید در سایه اتحاد، همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مقدسات دین اسلام دفاع کنیم و حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تاثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید. گفتنی است جانباز غلامرضا ضیاالدینی زرندی در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
سردارحاج قاسم کجا این بنده های خداکجا چی بگم انشاله خدابهشون توفیق واقعی به خلق خدابدن وخدمت واقعی باشه
آخرین اخبار