جنایت مقابل دوربین مداربسته!

جوانی که با ضربات وحشتناک قمه، نوجوان ۱۷ ساله‌ای را مقابل دوربین مداربسته به قتل رسانده بود، مدعی شد قبل از وقوع قتل با مقتول درگیر شده است.

این حادثه وحشتناک اول خرداد گذشته در خیابان اندیشه ۷ منطقه قاسم آباد مشهد هنگامی رخ داد که نوجوان ۱۷ ساله‌ای برای خرید وارد مغازه خواربارفروشی (سوپرمارکت) شد، اما هنوز لحظاتی بیشتر از حضور وی نگذشته بود که ناگهان جوانی ۲۳ ساله با مو‌های تراشیده وارد فروشگاه شد و در حالی که نگاهش را به نگاه مشتری نوجوان دوخته بود، قمه وحشتناکی را بیرون کشید و درگیری همراه با فحاشی و توهین آغاز شد.

طولی نکشید که ضربه هولناکی شکم نوجوان مذکور را شکافت و خون زیادی بر سنگفرش‌های فروشگاه ریخت. لحظاتی بعد با فرار ضارب از محل، مراتب به نیرو‌های انتظامی اعلام شد و مصدوم حادثه نیز به مرکز درمانی انتقال یافت، اما تلاش‌ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و این نوجوان ۱۷ ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت قمه جان سپرد.

به دنبال گزارش این ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله قاضی دکتر صادق صفری عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت. با مشخص شدن هویت مقتول که «محمدرضا-ظ» نام داشت، دامنه تحقیقات به خواربار فروشی رسید و بدین ترتیب گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در کنار مقام قضایی قرار گرفتند و به ردیابی اطلاعاتی پرداختند. از سوی دیگر بررسی دوربین‌های مداربسته خواربارفروشی نشان داد که جوان ۱۷ ساله نیز بعد از هجوم جوان ۲۳ ساله، چاقویی را بیرون آورده و مهاجم را زخمی کرده است.

این گونه بود که بی درنگ قاضی صفری دستور داد تا مشخصات قاتل به همه مراکز درمانی گزارش شود چرا که او یقین داشت شدت جراحات متهم به قتل به حدی است که احتمال حضور او در مراکز درمانی وجود دارد. هنوز مدت زیادی از این ماجرا نگذشته بود که مشخص شد جوانی با مشخصات اعلامی از سوی کارآگاهان، در بیمارستان طالقانی بستری شده است و تحت مداوا قرار دارد. به همین دلیل گروهی از کارآگاهان عازم بیمارستان شدند و با تایید هویت متهم به قتل، او را زیر نظر گرفتند.

جنایت مقابل دوربین مداربسته! جوان ۲۳ ساله‌ای که با ضربات وحشتناک قمه، نوجوان ۱۷ ساله‌ای را مقابل دوربین مداربسته یکی از خواربارفروشی‌های مشهد به قتل رسانده بود، در حالی صحنه جنایت را بازسازی کرد که مدعی بود قبل از وقوع قتل نیز با وی (مقتول) درگیر شده بود. این حادثه وحشتناک اول خرداد گذشته در خیابان اندیشه ۷ منطقه قاسم آباد مشهد هنگامی رخ داد که نوجوان ۱۷ ساله‌ای برای خرید وارد مغازه خواربارفروشی (سوپرمارکت) شد، اما هنوز لحظاتی بیشتر از حضور وی نگذشته بود که ناگهان جوانی ۲۳ ساله با مو‌های تراشیده وارد فروشگاه شد و در حالی که نگاهش را به نگاه مشتری نوجوان دوخته بود، قمه وحشتناکی را بیرون کشید و درگیری همراه با فحاشی و توهین آغاز شد. طولی نکشید که ضربه هولناکی شکم نوجوان مذکور را شکافت و خون زیادی بر سنگفرش‌های فروشگاه ریخت. لحظاتی بعد با فرار ضارب از محل، مراتب به نیرو‌های انتظامی اعلام شد و مصدوم حادثه نیز به مرکز درمانی انتقال یافت، اما تلاش‌ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و این نوجوان ۱۷ ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت قمه جان سپرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
همه جا باید دوربین باشه
هیچ تخلفی نباید بدون ثبت باقی بمونه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۲۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
چرا اخبار نصف ونیمه و متن تکراری میذارید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۳۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
قبل از هر کاری اول باید خوب توجه کنی که دوربینی وجود نداشته باشه //حداقل چند تا فیلم خارجی که میرن به بانک دستبر میزنن نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۱۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
تشویق میکنی؟ خدا فهم داده که متاسفانه شما و امثال شما ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
امیدوارم قاتل عزیزانت از همین ترفند استفاده کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
منصور ساقیت رو حتما عوض کن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۳۶ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
قبل از هر کاری اول باید خوب توجه کنی که دوربینی وجود نداشته باشه //حداقل چند تا فیلم خارجی که میرن به بانک دستبر میزنن نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
مناطق جرم خیز باید پر از دوربینای مخفی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۲ آذر ۱۴۰۱
خیر باید فرهنگ سازی بشه اونم نه با حرف نه با پوستر و شعار بلکه با اصلاح کشور توجه به معیشت و معزل کار جوانان . کاهش فاصله طبقاتی . دادن مجوز کار به جوانان نه پولدارها و آقازاده ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
چرت وپرت گفتی ناشناس ۱۲:۰۹ الانه در تمام کشورهای پیشرفته جهان از دوربین مداربسته جهت حفظ امنیت جامعه شان بهره میبرند مگه همه شما از فرهنگ و دانش آنها طرفداری نمیکنید و آنها هم مدعی این موضوع نیستند؟
اگه تو ایران هم مثل کشورهای مختلف غربی تو کوچه‌ها و خیابان‌های شهر ها دوربین مداربسته وجود داشت امنیت بیشتر و تخلف کمتری میشد
دست تمام دزدان و قداره بندان بسته می شد
آخرین اخبار