بازداشت دانشجونماهای آشوبگر مقابل دانشگاه کردستان + فیلم

فرمانده انتظامی کردستان گفت: چهار نفر از دانشجونما‌های اغتشاشگر که با ایجاد راهبندان در دانشگاه کردستان قصد آشوب داشتند، بازداشت شدند.

عده‌ای در چند روز گذشته با سلاح و با هدف ایجاد آشوب در محله قرادیان بهاران که یکی از ورودی‌های دانشگاه کردستان هم در این مسیر است، اقدام به  روشن کردن آتش و تخریب اموال عمومی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان از بازداشت چهار نفر از دانشجونما‌هایی که با ایجاد راهبندان جلوی درب ورودی دانشگاه کردستان قصد ایجاد اغتشاش و ناامنی داشتند، خبر داد و اظهار داشت: این افراد دانشجویان را به فراخوان و آشوب دعوت می‌کردند که با تعقیب و گریز و هوشیاری ماموران یگان ویژه امشب شناسایی و دستگیر شدند.

سردار علی آزادی با بیان اینکه سه دستگاه خودرو همراه نیز از این افراد کشف و توقیف شد، گفت: همچنین از داخل این خودرو‌ها سلاح جنگی وینچستر تاشو، ۴۰ عدد فشنگ ساچمه وینچستر، لاستیک فرسوده، بطری‌های بنزین و کوکتل مولوتوف هم کشف شده است.

او با بیان اینکه پس از بررسی‌ها مشخص شده که دستگیرشدگان با این سلاح‌ها پروژه کشته‌سازی را انجام داده بودند، عنوان کرد: این اغتشاشگران این اقدام جنایتکارانه را انجام و آن را گردنِ نیرو‌های انتظامی و سپاه می‌انداختند.

سردار آزادی با بیان اینکه جانمان را برای تامین امنیت اقشار مختلف مردم به ویژه دانشجویان فدا می‌کنیم، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به امنیت شهروندان عزیز وارد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.