ساخت مستند تاریخ ۷۰ ساله مکتب فوتبال پاس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان از آمادگی این رسانه برای ساخت مستند تاریخ ۷۰ سال فعالیت فوتبال پاس خبر داد.

کیوان الوندی در دیدار با مدیران باشگاه پاس گفت: تیم فوتبال پاس همواره مورد حمایت صدا و سیمای مرکز همدان بوده و تمامی رویداد‌های این تیم را پوشش رسانه‌ای داده‌ایم.

  او آمادگی این رسانه برای ساخت مستند تاریخ ۷۰ سال فعالیت فوتبال پاس از قهرمانی آسیا تاکنون را اعلام کرد.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت: هم اکنون نیز آمادگی لازم برای پوشش رسانه‌ای و فرهنگی تیم فوتبال پاس همدان را داریم و امیدواریم پاس با تلاش مدیریت و سایر اعضا به جایگاه اصلی خود بازگردد.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان نیز رسانه ملی را ظرفیتی عظیم در کمک به رشد و موفقیت ورزش دانست و گفت: صدا و سیمای همدان از مراکز فعال و موفق در تولید برنامه‌های ورزشی است.

سیدمحمد رضوی پور گفت: صدا و سیما مهمترین مجموعه برای اعتلای فرهنگ در سطح کشور است و انتظار همکاری در تمام زمینه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی و اجتماعی را داریم.

هلال احمر همدان آماده حمایت از تیم‌های ورزشی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان برای حمایت از تیم‌های ورزشی و تیم فوتبال پاس همدان به ویژه در زمینه کمک‌های امدادی و درمانی اعلام آمادگی کرد.

 علی سنجربگی روز سه شنبه در دیدار با مدیران باشگاه فوتبال پاس همدان اظهار داشت: همکاری با حوزه ورزش افتخار ارزنده برای جمعیت هلال احمر استان همدان است و می‌توانیم با همه ظرفیت‌ها و ۳۰ هزار عضو در زمینه‌های درمان و پزشکی در کنار تیم پاس باشیم.

او گفت: جمعیت هلال احمر استان همدان آماده انجام تفاهم نامه همکاری با تیم‌های ورزشی و باشگاه پاس همدان است و در حوزه درمانی بازیکنان و هواداران تیم پاس و حتی خانواده‌های آنان را زیر پوشش قرار می‌دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: در حوزه هلال احمر استان همدان ۳۰ هزار عضو داریم و آماده همکاری با باشگاه فرهنگی و ورزشی پاس در تمامی زمنه‌ها به ویژه برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم.

سنجر بگی گفت:در حوزه هلال احمر استان همدان ۳۰ هزار عضو داریم و آماده همکاری با باشگاه فرهنگی و ورزشی پاس در تمامی زمنه‌ها به ویژه برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم. قائم مقام باشگاه پاس همدان هم در این نشست گفت: جمعیت هلال احمر همواره در خدمت رسانی به مردم در هنگام حوادث پیشگام بوده و خدمات ارزشمند این نهاد شایسته قدردانی است.

سیدمحمد رضوی پور همکاری باشگاه پاس با جمعیت هلال احمر را افتخاری ارزنده دانست و گفت: این جمعیت دارای ظرفیت بالقوه در حوزه آموزش، درمان و امدادگری است و آماده همکاری همه جانبه هستیم.

تیم پاس از سال ۸۶ تاکنون با انتقال از تهران، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و امسال نیز در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور فعالیت دارد.

منبع ایرنا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.