خوابگاه‌های دانشگاه شهرکرد جزو بهترین خوابگاه‌های کشور

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خوابگاه‌های دانشگاه شهرکرد جزو با کیفیت‌ترین خوابگاه‌ها در کشور است.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای افزایش خوابگاه‌های دانشجویی، قراردادی با وزارت راه و شهرسازی بسته شده است که دانشگاه باید امکانات زیربنایی از جمله زمین را به وزیر علوم اطلاع دهد تا با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی این خوابگاه‌ها ساخته شود.

وی با اشاره به رتبه بندی دانشگاه شهرکرد در بین دانشگاه‌های برتر و قرار گرفتن اعضای هیات علمی این دانشگاه در بین یک درصد دانشمندان برتر جهان افزود: این افتخار نتیجه تلاش معاونان، مدیران و کارشناسان این دانشگاه است.


بیشتر بخوانید


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر خریداری تجهیزات مدرن و باکیفیت برای توسعه دانشگاه افزود: ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان و تولید محصولات باکیفیت مهم است.

پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد هم با اشاره به خوابگاه‌های دانشجویی، زمین چمن و ظرفیت‌های دانشگاه گفت: این امکانات، ظرفیت خوبی برای درآمدزایی است و با تکمیل و تجهیز آن‌ها می‌توان در تابستان و تعطیلی دانشگاه‌ها از آن استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار