استولتنبرگ: جنگ در اوکراین می‌تواند با مذاکره تمام شود

دبیرکل ناتو تاکید کرد جنگ میان روسیه و اوکراین می‌تواند بر روی میز مذاکره پایان یابد.

«ینس استولتنبرگ» دبیر کل پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) تاکید کرد که جنگ روسیه و اوکراین می‌تواند بر روی میز مذاکره پایان یابد.

او که در نشست مجمع پارلمانی ناتو صحبت می‌کرد، افزود: «جنگ روسیه علیه اوکراین می‌تواند بر روی میز مذاکره پایان یابد، اما تنها بر اساس شرایط قابل قبول اوکراین، چون پیروزی روسیه و «ولادیمیر پوتین» غیر قابل قبول است».

در همین حال «میخائیل پودولیاک» مشاور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین در گفت وگو با شبکه الجزیره، ادعا کرد مسکو به دنبال مذاکرات صلح نیست، بلکه می خواهد یک زمان عملیاتی بخرد تا نیروهای ذخیره خود را آموزش دهد.

پیش از این نیز آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن در مصاحبه با روزنامه نیوزویک تاکید کرد هدف مقامات اوکراین ایجاد درگیری نظامی مستقیم میان روسیه و سازمان ناتو و برافروختن آتش جنگ میان دو طرف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
آمریکا، اروپا، ناتو، اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در اقلیم کردستان شمال عراق و سایر شهرهای عراق همه جانبه حمایت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
کشور‌های ائتلاف بین المللی خیانتکار از سال 1393 تاکنون به سرکردگی واشنگتن جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
شبکه اینترنشنال سعودی دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان در منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۰۹:۰۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
چرا سازمان‌های بین‌المللی در برابر غارت نفت یمن و سوریه توسط آمریکا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند؟ گفته می‌شود تاکنون بیش از 20 میلیون بشکه نفت یمن را غارت کرده‌اند!
آخرین اخبار