معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد

پیگیری تامین منابع مالی برای ساخت و بهره برداری از ۳ بیمارستان جدید در فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست‌های جداگانه‌ای منابع مالی، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برای ساخت و بهره برداری از ۳ بیمارستان جدید در شهرستان‌های رستم، مرودشت و ارسنجان را پیگیری کرد.

دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به تهران با حضور در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک توسعه تعاون و قـرارگاه سـازندگی حضرت خاتم الانبیاء (ص) و دیدار با مسئولان حوزه‌های مختلف این مجموعه ها؛ تامین منابع مالی برای ساخت و بهره برداری از ۳ بیمارستان جدید در استان فارس و راهکار‌های رفع چالش‌های مربوط به حوزه منابع انسانی در مجموعه سلامت فارس را پیگیری کرد.

او با اشاره به حضور در بانک توسعه تعاون و دیدار با دکتر محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه و تعاون با هدف پیگیری اعتبارات ماده ۵۶ تسهیلات بانکی برای پروژه بیمارستان جدید شهرستان‌های مرودشت، رستم و ارسنجان گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم، این بیمارستان‌ها تا پایان سال آینده در چرخه ارائه خدمات به مردم استان فارس قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه با حضور در قـرارگاه سـازندگی حضرت خـاتم الانبیـاء (ص) و دیدار با دکتر جواد زارع پور معاون برنامه ریزی و توسعه راهبردی قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـاء (ص)، تسریع در عملیات اجرای طرح ۱۴۰۰ تختخوابی حضرت محمد رسول الله (ص) را پیگیری کرد.

دکتر جواد زارع پور معاون برنامه ریزی و توسعه راهبردی قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـاء (ص) نیز در این نشست در خصوص تسریع در عملیات اجرایی، افزایش نیروی انسانی و انتخاب مشاور طراح پروژه قول همکاری داد.

نیروی انسانی مورد نیاز برای بهره برداری پروژه ۳ بیمارستان جدید شهرستان‌های رستم، مرودشت و ارسنجان از دیگر موضوعات مورد پیگیری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بود که با حضور در مدیریت منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.

دکتر هاشمی اصل در پایان با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور و دیدار با معاون امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، پیگیر گسترش اعتبارات حوزه سلامت فارس شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.