فرماندار کوهبنان:

با روحیه جهادی در جنگ نرم به مردم خدمت کنیم

فرماندار کوهبنان گفت: ایران اسلامی در جنگ سخت دشمن را شکست داد لذا در جنگ نرم با کمک سپاه وبسیج باید با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنیم.

همزمان با هفته بسیج اعضای شورای اداری ضمن دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان و جانشین ناحیه، هفته بسیج را به پاسداران حریم ولایت و رهبری تبریک گفتند و یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهیدان همیشه جاوید را گرامیداشتند و در ادامه در نماز وحدت ادارات که در نمازخانه سپاه کوهبنان برگزار شد حضور پیدا کردند.

در ابتدای مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: بسیج خدمتگزار ملت ایران شعار هفته بسیج طی امسال است لذا شاخص اصلی کارکنان ادارت داشتن روحیه جهادی و تفکر انقلابی است.

او اظهارکرد:همه مسئولان باید در راستای تحقق دولت اسلامی و تمدن سازی اسلامی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام‌دوم انقلاب بیان فرمودند تلاش جهادی داشته باشند.

روح الله ابراهیمی گفت: مدیران برای خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی تمام توان خود را به کار ببرند، مدیران ارتباط چهره به چهره با مردم را در دستور کار قرار دهند در گروه‌های جهادی و میز خدمت ادارات مشارکت کنند.

او بیان داشت: مدیران در راستای تربیت مسئولان متعهد و کارآمد اقدام کنند مدیران همچنین انتقادپذیر باشند و سعه صدر به خرج بدهند و در برابر نقد‌های دلسوزانه و منصفانه ایستادگی نکنند.

در ادامه فرماندار کوهبنان گفت: به معنای واقعی بسیجی باشیم به فرموده مقام معظم رهبری در راستای خدمت به مردم خصوصا مستضعفین تلاش کنیم و زمینه را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) فراهم کنیم.

او بیان داشت: سپاه مقتدر با حمله پهپادی به وابستگان به آمریکا عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت در حالی که هیچ کشوری در برابر آمریکا ایستادگی نکرده، اما ایران اسلامی با تمام وجود آمریکا را منزوی کرده است.

مجید توکلی گفت: ایران اسلامی در جنگ سخت دشمن را شکست داد لذا در جنگ نرم با کمک سپاه وبسیج باید با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار