کمک ۱۰ میلیاردی نیکوکاران به نیازمندان آبیک

رئیس کمیته امداد آبیک گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری نیکوکاران بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان آبیک کمک کردند.

مجید رشوند رئیس کمیته امداد آبیک بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که بیش از سایر طرح‌های مورد استقبال مردم نیکوکار واقع شده، طرح اکرام ایتام و محسنین است که طی این مدت دو هزار و ۵۹ حامی بیش از یک میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان به ۷۷ فرزند یتیم و ۵۴۸ فرزند محسنین اهدا کرده اند.

رئیس کمیته امداد آبیک اضافه کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و بیش از ۴۲۱ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه از سوی کشاورزان و باغداران پرداخت شده و بیش از ۳۰۰ میلیون تومان صدقه از ۱۰ هزار و ۹۱۶ صندوق صدقات جمع آوری شده است.

وی افزود: طی این مدت بیش از چهار میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان کمک مردمی در ۱۳ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده و توسط اعضای همین مراکز نیکوکاری برای نیازمندان و محرومان صرف شده است.

رشوند اعلام کرد: در مجموع بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان کمک مردمی طی ۶ ماهه نخست سال جاری برای محرومان در آبیک جمع آوری شده است که همه این کمک‌ها برای نیازمندان همین منطقه صرف شده است.

وی یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۳*۸۸۷۷* به دست نیازمندان محرومام برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار