استاندار خراسان رضوی:

مدیریت جهادی مبتنی بر تفکر بسیجی است

استاندار خراسان رضوی گفت: مدیریت جهادی مبتنی بر تفکر بسیجی است، بنابراین تفکر و اندیشه بسیجی باید در همه امور و اقدامات جاری باشد.

یعقوبعلی نظری عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری خراسان رضوی افزود: تشکیلات و پایگاه‌های بسیج باید در همه دستگاه‌های حاکمیتی در استان و کشور جلوه گر باشد و همه مدیران در بخش‌های مختلف تشکیلات بسیج را در دستگاه‌های خود تقویت کنند.

وی اضافه کرد: پایگاه مقاومت بسیج در هر دستگاه برای تحقق ماموریت دستگاه‌های اجرایی باید پرچمدار باشد، بسیج عصاره ملت معتقد به منویات انقلاب اسلامی است.

استاندار خراسان رضوی افزود: هفته بسیج فرصت مغتنمی است که باید در این هفته ضمن برجسته نمودن پرچم بسیج در ادارات، خدمات خاص نیز به صورت بسیجی برای مردم ارائه شود.

پنجم آذر ماه به عنوان روز بسیج مستعفان در تقویم ملی نام گرفته است.

پژوهش‌های زودبازده مورد نیاز است

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پیش رو بودن هفته پژوهش (چهارمین هفته آذرماه) نیز گفت: کاروان خدمت به سرعت در حال حرکت است و پژوهش نیز باید همگام با کاروان خدمت حرکت کند.

وی با بیان اینکه در بخش پژوهش نیزمدیریت جهادی باید حاکم باشد، بیان کرد: پژوهش باید براساس نیاز باشد، بر اساس شرایط به پژوهش‌های زودبازده نیازمند هستیم و باید این موضوع مورد توجه باشد.

نظری از حضور همیشه در صحن مردم و ملت ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی قدردانی کرد و افزود: حضور پرشور مردم در روز گذشته در مراسم تشییع ۲ شهید بسیجی در مشهد قابل تقدیر است.

وی گفت: دغدغه‌مندی و در صحنه بودن مردم بیانگر پویایی جامعه است.

استاندار خراسان رضوی افزود: توجه و حضور مردم در مسائل امنیتی نیز آرام بخش و تعیین کننده است و زحمات دستگاه‌های امنیت ساز نیز قابل تقدیر است، طبق منویات مقام معظم رهبری این مسائل نیز می‌گذرد، انقلاب توقف ناپذیر است و در این مسیر غربالگری صورت می‌گیرد، حرکت انقلاب ادامه یافته و نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا مستحکم‌تر می‌شود.

نظری تاکید کرد: امیدوار به آینده هستیم و مسیر انقلاب با قوت ادامه می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.