عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری در سفر ساوه:

معادلات منطقه به سود جمهوری اسلامی ایران در حال تغییر است

حجت الاسلام تقوی در یادواره شهدای مدافع امنیت در ساوه گفت: دشمن با به راه انداختن فتنه و اختلاف دنبال تضعیف ایران قوی است.

یادواره شهدای امنیت و شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام تقوی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه معادلات منطقه به سود جمهوری اسلامی ایران در حال تغییر است و این در سایه‌ی هدایت‌های رهبری انقلاب و تشکیل خط قوی جبهه‌ی مقاومت میسر شده گفت: دشمن با به راه انداختن فتنه و اختلاف دنبال تضعیف ایران قوی است.

حجت الاسلام تقوی افزود: دشمن بداند که با دفاع از ارزش‌های اسلامی که به برکت خون شهدا و ایثار ملت در ۴۳ سال گذشته بدست آمده، هرگز اجازه نخواهیم داد که رجّآله‌های سفاک انها، خون شهدای گرانقدر ما را پایمال کنند.

او اضافه کرد: در این تجمعات شعار‌ها اقتصادی نیست و بیشتر نماد‌های دینی و ارزشی مانند مسجد، روحانیت و حوزه علمیه مورد هجمه قرار گرفته و شعار‌ها با یک خط فکری مشخص به اصل نظام و شخص رهبری معطوف شده است.

عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با اشاره به حضور پررنگ زنان و حذف حجاب بانوان در حوادث اخیر بیان کرد: قرارگاه فرماندهی این آشوب‌ها در خارج از کشور است که بوسیله فضای مجازی هدایت می‌شود و با اعتراص، اغتشاش و اعتصاب سعی در به صحنه درآوردن مردم را داشتند که در این پروژه شکست خوردند و آمریکا و انگلیس به این موضوع صراحتا اعتراف کردند.

او ادامه داد: در دوسال کرونا، فضای مجازی ولنگاری در اختیار مردم خصوصا جوانان و نوجوانان قرار گرفت و دشمن و سران فتنه با تغییر اذهان این قشر جامعه و فریب، آن‌ها را به میدان مقابله با ارزش‌ها کشانده و باید همگان هوشیارانه برخورد نمایید

حجت الاسلام تقوی تولید امنیت در سایه‌ی اقتدار را امری ضروری برای کشور دانست و گفت: قدرت نظامی و اطلاعاتی، قدرت اقتصادی و نیز حضور مردم در صحنه از عوامل تحول پذیر امنیت محسوب می‌شود.

نماینده مردم تهران افزود: اعتبار زدایی و تضعیف عناصر نظام، تشویق به هنجار شکنی مدنی، بزرگنمایی ضعف‌ها و مشکلات، نادیده گرفتن موفقیت‌ها و خدمات نظام از نقشه‌ها و خط فوری دشمنان در داخل کشور برای به آشوب کشاندن شهر‌ها ست، ولی از آنجایی که که محتوای انقلاب ما عاشورایی و اقتدار ملت ما به نهضت حسینی است، توطئه‌های آنان راه به جایی نخواهد برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.