عربستان پول‌های سفر زائران به مکه را خرج «اینترنشنال» می‌کند

شاهوارپور گفت: دشمن پول‌هایی که از سفر زائران به مکه و فروش نفت به دست می‌آورد را به جای اینکه برای کمک به مسلمان هزینه کند در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار می‌دهد.

حسن شاهوار پور در نشست خبری که امروز (۲۸ آبان ماه) به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: در بحث تولیدات رسانه‌ای رقابت تنگاتنگ است و شرایط به گونه‌ای است که برگ برنده در دست کسی است که روایت نخست را مطرح کند، اما در این حوزه لنگ می‌زنیم و کند هستیم.

او افزود که هم افزایی در این زمینه ضعیف است بنابراین دشمن از این خلاء سوء استفاده می‌کند.

آقای شاهوار پور ادامه داد که دشمن متوجه شد فکر جوان ایرانی پیشرفته و نوآور است و به سلاح ها، اختراعات و موفقیت‌های زیادی رسیده ایم.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: زمانی که دشمن نتوانست در جنگ سخت ما را شکست دهد به سمت جنگ نرم آمد. دشمن پول‌هایی که از سفر زائران به مکه و فروش نفت به دست می‌آورد را به جای اینکه برای کمک به مسلمان هزینه کند در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار می‌دهد تا با ایجاد شبکه‌هایی مانند اینترنشنال و تقویت شبکه‌های مجازی، فکر نوجوان و جوان ایرانی را مشغول چیز‌های دیگر کنند.

این مقام نظامی برقراری امنیت را اتفاقی ندانست و یادآور شد که نا امنی مسجدی و غیرمسجدی نمی‌شناسد و باید همه ساز و کار‌ها در کنار هم قرار بگیرد تا امنیت برقرار شود. قرار نیست نیروی انتظامی، بسیج، ارتش و سپاه امنیت را برقرار کنند و عده‌ای خواهان امنیت باشند، اما خود ناقض امنیت باشند.

حسن شاهوار پور می‌گوید: اکنون دشمن متوجه شده که مردم همراهی نمی‌کنند و تفنگ در دست گرفته است. از طرفی با توجه به تردد زیاد از مرز‌ها داشتن سلاح در جامعه ما زیاد شده که این مسائل موجب سوء استفاده عده‌ای و وقوع حوادثی مانند شاهچراغ، ایذه و اصفهان شده است.

شبکه اینترنشنال وابسته به خاندان سلطنتی عربستان سعودی به دلیل نقش خود در ترویج و تبلیغ خشونت در جامعه ایرانی در خلال اعتراضات مردمی در لیست گروه های تروریستی قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
حالا بازم سر ودست بشکنید پاشید برید مکه
"کعبه و سنگ بهانه است تا ره گم نشود"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
هیبچ اشکالی نداره چند سال حج رو متوقف کنید خدا همه جا هست پول رو دست وهبی ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
کو گوش شنوا
همین حالا اعلام کنن دارن ثبت نام میکنن هجوم میبرن اسم بنویسن