کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالا‌های قاچاق و توقیف ۱۴ دستگاه خودروی شوتی در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از توقیف ۱۴ دستگاه خودروی شوتی و کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال ‏انواع کالا‌های قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ‏ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودرو‌های شوتی را در طول یک ماه ‏گذشته به مرحله اجرا گذاشتند.
 
او افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضایی با اجرای این طرح در ‏محور‌های مواصلاتی شهرستان ساوجبلاغ موفق به توقیف ۱۴ دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم خانگی‎ ‎و آرایشی بهداشتی و دستگیری ۱۶ نفر در این خصوص شدند.
 
‏سرهنگ سلیمانی با بیان این که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند، گفت: ارزش ‏کالا‌های مکشوفه توسط کارشناسان بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال برآورده شده است.
 
‏فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان کالا در ‏سراسر این شهرستان اظهار داشت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در دستور ‏کار این فرماندهی قرار دارد و شهروندان نیز می‌توانند هرگونه گزارشات و اخبار در این خصوص‎ ‎را، از طریق شماره تلفن ‏‏۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.