اعزام ۱۴ هزار جهادگر خراسان رضوی به مناطق محروم و مرزی

۱۴ هزار جهادگر خراسان رضوی به مدت ۱۵ روز به مناطق محروم و مرزی اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا گفت: این جهادگران قرار است در حوزه‌های پزشکی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی به این مناطق خدمت رسانی کنند.
 
سرهنگ پاسدار کوکبی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون هزار و هفتصد و هفتاد جهیزیه و ۵۶۰ هزار بسته معیشتی توسط جهادگران خراسان رضوی بین محرومین و نیازمندان توزیع شده است.
 
سرهنگ پاسدار کوکبی همچنین افزود: قرار است در هفته‌ بسیج ۴۱۳ طرح عمرانی نیز افتتاح شود.
 
استاندار خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: دشمنان همواره در پی ایجاد مشکل در کشور هستند در سال 60 با ترور و انفجار‌های پیاپی و بعد از آن با ۸ سال جنگ تحمیلی می خواستند این نظام را از بین ببرند اما ما توانستیم در جنگ تحمیلی با کمترین امکانات پیروز شویم و باز هم دشمنان این نظام بودند که شکست خوردند.

یعقوبعلی نظری افزود: امروز هم دشمنان در تلاشند پیشرفت‌های علمی این کشور را زیر سوال ببرند، جنگ رسانه‌ای به راه انداخته اند و نفوذی‌ها را به این کشور فرستاده اند تا با بزرگ نمایی کمبود‌ها و نقص‌ها از دیدن این پیشرفت‌ها جلوگیری شود.

وی گفت: در این شرایط سخت و بحرانی در عین خنثی سازی توطئه‌ها همیشه این نظام حرکت رو به جلو داشته است و

مردم این کشور با قدرت معنوی و تکیه بر اعتقادات دینی خود توانستند به این توان و قدرت دست پیدا کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ما معتقد هستیم درخت این نظام روز به روز تنومند‌تر خواهد شد؛ و این رشد و پیشرفت توسط شما بسیجی‌ها رقم خورد و باز هم با اراده و پشت کار شما به این پیشرفت دست پیدا خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.