پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی خانه بهداشت ترشکان مهاباد

خانه بهداشت ترشکان مهاباد با پیشرفت ۷۵ درصدی طی ماه‌های جاری به بهره برداری می‌رسد.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: خانه بهداشت ترشکان مهاباد با هدف افزایش فضای فیزیکی، رضایت مندی مراجعان، با رعایت اصول و استاندارد‌های کامل مهندسی در حال احداث است.

وی اضافه کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۷۵ درصد بوده و دارای فضای فیزیکی سالن انتظار، اتاق بهورز، اتاق پزشک، سرویس بهداشتی، اتاق پانسمان، آبدارخانه است.

حسینی گفت: تمامی اقدامات لازم همچون تاسیسات برقی، مکانیکی و انشعابات حامل‌های انرژی برای این خانه بهداشت به اتمام رسیده و در مرحله نازک کاری است.

حسینی ضمن تقدیر از زحمات ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مسئولان شهرستان مهاباد افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته برای به اتمام رسیدن طرح‌های نیمه تمام در دولت و تلاش‌های دکتر، ولی زاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و مسئولان شهرستانی خانه بهداشت ترشکان که نیمه تمام مانده بود با اختصاص بیش از ۹۲ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد رسیده و در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد، خانه بهداشت قره بلاغ نیز که جزو طرح‌های عمرانی نیمه تمام معرفی شده بود با پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۰ درصد در حال احداث است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.