رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو:

اعضای کتابخانه های ماکو به بیش از ۳۷۰۰ نفر رسید

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ماکو گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اعضای کتابخانه‌های این شهرستان، ۸هزار و ۲۷۲ جلد کتاب به امانت گرفته اند.

صابر عبدالله‌ پور  افزود: ۶ کتابخانه شامل سه کتابخانه مشارکتی و سه کتابخانه عمومی در ادارات و سازمان‌ها از جمله جمعیت هلال‌احمر ماکو، حوزه علمیه و زندان این شهرستان فعال است که از ابتدای سال جاری تاکنون اعضای کتابخانه‌های این شهرستان، ۸هزار و ۲۷۲ جلد کتاب به امانت گرفته اند.

وی با بیان اینکه ۹۵ هزار و ۴۴۸ جلد کتاب در این کتابخانه های عمومی و مشارکتی موجود است، اضافه کرد: از این تعداد در کتابخانه های عمومی این شهرستان ۶۸ هزار و ۴۴۸ جلد کتاب با موضوع‌های مختلف و متنوع وجود دارد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی ماکو بیان کرد: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون با برگزاری ۳۵۴ برنامه فرهنگی از جمله برنامه ها مسابقات کتابخوانی، قصه گویی، آموزش کاردستی، معرفی کتاب ، محفل ادبی، نقد کتاب و آموزش خلاصه نویسی بود.

عبدالله پور ادامه داد: تعداد اعضای این کتابخانه ها در ۷ ماهه سال گذشته به علت وضعیت کرونا و تعطیلی ها یک هزار و ۱۵۵ نفر بود که این تعداد امسال به ۳ هزار و ۷۴۹ نفر رسیده است.

وی افزود: امسال خیّرین، ۷۶۷ جلد انواع کتاب‌ به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.