صدور کارت بازرگانی واحد‌های تولیدی استان اردبیل دچار مشکل شده است

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اردبیل گفت: صدور کارت بازرگانی صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی استان دچار مشکل شده است.

حسین پیرموذن شرکت شهرک‌های صنعتی صدور کارت بازرگانی صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی استان را منوط به ارائه سند قطعی به جای دفترچه واحد‌های تولیدی کرده و خواسته اصلی صاحبان واحد‌های تولیدی این است دفترچه واحد‌های تولیدی برای صدور کارت بازرگانی پذیرفته شود.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اردبیل در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت: رفع این مشکل جهت تسهیل در صدور کارت بازرگانی نیازمند مصوبه ملی است تا ضمن بازنگری در سامانه صدور کارت بازرگانی، این مشکل در استان برطرف شود.

پیرموذن اظهار کرد: هم اکنون کارت بازرگانی صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اردبیل در تعلیق است و شهرک‌های صنعتی، صدور کارت بازرگانی را منوط به ارائه سند قطعی بجای دفترچه واحد‌های تولیدی کردند که همین امر سبب شده کارت‌های بازرگانی صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی تعلیق شود.

او ادامه داد: خواسته اصلی صاحبان واحد‌های تولیدی و صنعتی استان اردبیل از شهرک‌های صنعتی این است دفترچه واحد‌های تولیدی در صدور کارت بازرگانی مورد قبول واقع شود.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی اردبیل همچنین با اشاره به وجود انحصار در صدور علائم تجاری در کشور گفت: صدور علائم تجاری در دست افراد خاص در تهران است که انتظار این است صدور علائم تجاری در استان‌ها هم انجام گیرد تا جلوی اخلال در صدور علائم تجاری گرفته شود.

پیرموذن از کسب رتبه برتر اتاق بازرگانی اردبیل در کشور خبر داد و گفت: شورای گفتو گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل در صدور مصوبات مربوط به کسب و کار‌ها و بر طرف کردن قوانین مخل کسب و کار رتبه برتر را در کشور کسب کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار