دستگیری سارقانی با ۷۰ فقره سرقت در مراغه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در شهرستان مراغه خبر داد.

 سردار عبدی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی وقفه‌ی شبانه روزی و تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس آگاهی سرانجام ۴ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی لازم برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

سردار عبدی اضافه کرد: در بازجویی‌های فنی به عمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۷۰ فقره سرقت داخل خودرو با همکاری ۵ نفر مالخر اعتراف کردند که مالخران نیز در عملیات‌های ویژه دستگیر و از مخفیگاه سارقان و مالخران اقلام مسروقه قابل توجهی شامل ۲ دستگاه موتورسیکلت، انواع باطری، باند، رادیو ضبط و فلش مموری خودرو به همراه چندین قلم اقلام ممنوعه و سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اموال مسروقه بعد از شناسایی به مال باختگان تحویل شد، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی و یک دستگاه خودروی آن‌ها نیز در این راستا توقیف شد.

سردار عبدی به شهروندان توصیه کرد به هشدار‌های پلیسی به منظور پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک کرده و برای پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.