۴۰ هزار میلیارد ریال مشارکت خیرین امسال برای مدرسه‌سازی جذب می‌شود

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت: امسال ۴۰ هزار میلیارد ریال مشارکت خیرین برای امر مدرسه‌سازی در کشور جذب می‌شود.

شهره صادقی افزود: برای تحقق این امر برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در مناطق مختلف کشور برنامه ریزی شده و این جشنواره تاکنون در خراسان جنوبی برگزار شده و امروز هم دومین جشنواره در استان اردبیل برگزار شد.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور در بیست و چهارمین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل بیان کرد: بر اساس برنامه تدوین شده، تا نیمه آذرماه جشنواره خیرین مدرسه ساز در همه استان‌های کشور برگزار شده و تعهد به مشارکت مالی خیرخواهانه شهروندان جذب و روند اجرای پروژه‌های تعریف شده، پیگیری می‌شود.

صادقی با بیان این که ۳۵ درصد مدارس کشور توسط خیرین احداث شده است، اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز انسان‌های خیرخواهی هستند که با مسئولیت پذیری، بستر تربیت نیروی انسانی در فضا‌های مناسب را فراهم می‌کنند.

او اضافه کرد: از جمله اقدامات مفید و طرح‌های در دست اقدام سازمان نوسازی مدارس کشور علاوه بر برگزاری پویش‌های خیرین، جلب و جذب کمک‌های خیرین و توسعه فرهنگ خیر و خیرخواهی و کمک به بسترسازی توسعه فضا‌های آموزشی است.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از احداث یک هزار و ۶۵۲ کلاس درس در قالب ۴۱۶ واحد آموزشی با برگزاری ۲۳ جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل خبر داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.