امکان دوباره خرید تیک آبی در توئیتر

ایلان ماسک در پیامی از راه اندازی مجدد امکان خرید تیک آبی توئیتر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تیک آبی توئیتر برای اثبات هویت یک شخص یا سازمان استفاده می‌شود که از زمان مدیریت ایلان ماسک و با تصمیم او این ویژگی با پرداخت ۸ دلار در ماه از طریق اشتراک در سطح پولی توئیتر (توئیتر بلو) در دسترس قرار گرفت، اقدامی که بلافاصله باعث ایجاد آشفتگی مطلق در توئیتر شده و باعث ایجاد حساب‌های متعددی با جعل هویت حساب‌های دیگر و به اشتراک‌گذاری اخبار جعلی شد.

در پی این اتفاق ماسک تصمیم گرفت با علامت ثانویه خاکستری در واقع هویت کاربران را ثابت کند، اما معیار دقیقی در مورد اینکه چه کسی می‌تواند آن را دریافت کند، وجود نداشت.ماسک اما به تازگی در توئیتی از راه انوازی مجدد این ویژگی در ۲۹ نوامبر خبر داد.

یکی دیگر از مشکلات اخیری که حل نشده باقی مانده است، احراز هویت دو مرحله‌ای در توئیتر است که به درستی کار نمی‌کند.برخی از مسائل ممکن است مربوط به اخراج دسته جمعی در توئیتر باشد. پس از خرید ماسک، این شرکت تقریبا نیمی از کارکنان تمام وقت خود و بنا به گزارش‌ها، تعداد زیادی از کارکنان قراردادی خود را اخراج کرد. ماسک حتی منتقدین خود را نیز برکنار کرد.

در مورد تیک‌های آبی قدیمی، ماسک در پیامی توئیتری اعلام کرد همه تیک‌های آبی قدیمی بدون پرداخت پول تا چند ماه دیگر حذف خواهند شد.


بیشتر بخوانید 


منبع: mashable

برچسب ها: توئیتر ، ایلان ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار