تعیین تکلیف ۳ طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان

مدیرکل صمت جنوب کرمان گفت: در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان، ۳ طرح با موضوعات تامین آب، محیط زیست و امحال تسهیلات تعیین تکلیف شد.

هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان در محل اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار شد.

مسلم مروجی فرد، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این جلسه با اشاره به نقش کارگروه تسهیل و رفع موانع جنوب کرمان در رفع مشکلات واحد‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی و... گفت: باید از همه ظرفیت‌های قانونی موجود برای حل مشکلات واحد‌های مختلف استفاده کرد تا مانع از تعطیلی یک کارگاه یا واحد تولیدی و بیکاری عده‌ای شد.

او با بیان اینکه جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان به صورت هفتگی و منظم برگزار می‌شود، افزود: تاکنون طرح‌ها و پروژه‌های زیادی با مطرح شدن در این کارگروه به چرخه فعالیت بازگشته اند.

مروجی فرد افزود: در هفدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان نیز ۳ طرح با موضوعات تامین آب، محیط زیست و امحال تسهیلات مطرح و تعیین تکلیف شد.

او با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به ۲ مقوله مهم تولید داخل و اشتغال آفرینی، بیان داشت: دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌توانند برای تحقق این امر مهم با واحد‌های تولیدی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تصریح کرد: واحد‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی، خدماتی و... که دارای مشکلاتی هستند می‌توانند با مراجعه به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان نسبت به رفع مشکل واحد مورد نظر خود اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.