سرهنگ صالحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۸۰ درصد تصادفات به دلیل عجله و شتاب است

کارشناس پلیس راهور تهران گفت:عجله و شتاب بی مورد یکی از عادت‌های غلطی است که برخی رانندگان در حین رانندگی دارند و به ان عادت کردند.

سرهنگ فائزه صالحی اظهار کرد: متاسفانه رانندگانی در شهر تهران حضور دارند که به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجهی ندارند و به علایم افقی و عمودی که در سطح معابر وجود دارد اهمیتی نمی‌دهند.

وی افزود: این عجله و شتاب بی مورد یکی از عادت‌های غلطی است که برخی رانندگان در حین رانندگی دارند و به این قضیه عادت دارند حتی اگر مسیر وراه باز باشد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ صالحی تاکید کرد: جالب است که بدانید ۷۰ تا ۸۰ درصد از تصادفات مربوط به عجله و شتاب در حین رانندگی است.

کارشناس پلیس راهور تهران بیان کرد: علل دیگری که ما را مجبور به حرکت نکردن در بین خطوط می‌کند وجود موانع و نخاله‌هایی است که خودرو‌ها را مجبور به تغییر مسیر‌های ناگهانی می‌کند که می‌توان به توقف‌های ناگهانی برخی وسایل نقلیه در وسط راه بخصوص رانندگان تاکسی و مسافربران شخصی که برای سوار و پیاده کردن مسافران اقدام به توقف در وسط راه و در معابر می‌کند اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
arya
۱۲:۳۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
, مسؤل محترم این را هم بگویید که دو نهاد مسؤل و موظف پلیس راه و راهنمایی رانندگی به هیچ وجه و باز هم به هیچ وجه کنترل و نظارت واقعی و میدانی بر رانندگی ندارند. و مردم عملاً آزاد گذاشته اند در رانندگی ، چه در شهرها و جاده‌ها. سرعت غیر مجاز و رانندگی خطرناک و بدون احساس مسوولیت رانندگی کردن در ایران بیداد می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دیگه وقتی‌ خودرو ساز های داخلی خودرو هاییی باکیفیت بالا ایمن تولید میکنن ب قیمت پایین .مردم هم .زیادی اعتماد بنفس پیدا میکنن عاقبتشون میشه همین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
البته پلیس کسی که شتاب و عحله داشته فقط جریمه میکنه مقصر اونه که از فرعی اومده حالا کار نداره اون با شتاب ۴۰ متر بر ثاتیه ۱۵۰ متر را در حدود ۳ ثانیه طی نیکند
Iran (Islamic Republic of)
aryawatankhah
۱۲:۴۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
هیچ توجه کرده‌اید که پلیس راه و راهنمایی رانندگی هیچ کنترل و نظارت عینی و میدانی بر رانندگی ندارد و مردم را آزاد گذاشته در رانندگی . سرعت غیر مجاز و رانندگی خطرناک در ایران بیداد می کند این وضع را کی به وجود آورده و من در این کشور البته با اجازه حکومت هر طور دلم خواست و با هر سرعتی رانندگی کنم ؟؟؟!!!
آخرین اخبار