دولت سیزدهم به دنبال شناسایی و حل مشکلات است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت:در دولت سیزدهم به‌رغم محدودیت‌ها خودمان مساله مردم را شناسایی و تا جای امکان حل می‌کنیم.

محسن منصوری روز چهارشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جریان روند خدمت رسانی این مرکز به مراجعات مردمی و همچنین نحوه پیگیری نامه‌های مردمی به رئیس‌جمهور در سفر‌های استانی قرار گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور در این بازدید گفت: مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری یکی از مهمترین مراکز نهاد است از این جهت که با مردم مواجهه مستقیم دارد و ملت عزیز امید بستند که مشکلاتشان به واسطه‌ی مراجعه به این مرکز حل شود.

منصوری ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند افتخار دولت سیزدهم این است که امید و اعتماد به مجموعه نظام را بین مردم ارتقا داد؛ این سرمایه ما است و روز به روز باید تقویت شود.

 وی افزود: یکی از ابزار‌های کلیدی افزایش امید بین مردم، مرکز ارتباطات مردمی است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در برخی دولت‌های قبل یکی از مشکلاتی که داشتیم این بوده که مساله حمل شده، اما حل نشده افزود: در دولت سیزدهم و به‌رغم محدودیت‌ها خودمان مساله مردم را شناسایی و تا جای امکان حل می‌کنیم.

منصوری با تاکید بر آمادگی برای پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، دستوراتی برای افزایش کیفیت خدمت رسانی صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تو جیب ما را نزن حل مشکل پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
اقتصاد از یارانه پنهان طاهر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
بهره‌برداری درست از ثروت و منابع غنی کشور ضروری است
پدرم که روستا زاده است و سواد کمی هم دارد، همیشه می‌گوید ایران به وسعت دریاها امکانات دارد که باید از آن‌ها به خوبی استفاده شود، اوضاع نابسامان اقتصادی کشور به وضوح عدم بهره‌برداری درست و کافی از امکانات و در برخی موارد پیمودن راه‌های اشتباه در زمینه بهره‌برداری از ثروت و ذخائر غنی کشورمان را نشان می‌دهد که به نظر من موجب اینهمه مشکلات معیشتی برای مردم شده است، مسئولان در این رابطه باید برنامه‌ریزی و چاره‌جویی‌های اساسی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
فرهنگ عذرخواهی و سختکوشی را از ژاپنی‌ها بیاموزیم!
سخنان آقای سید عباس عراقچی در نشست تحلیلی «معیارکتاب» روزنامه اطلاعات وتاکید ایشان بر ژاپن و تغییرات فرهنگی این کشور طی سال‌هایی که موجب پیشرفت ژاپن شد، بسیار خواندنی و قابل تأمل بود. به نظر من اگر مسئولان کشور فقط از فرهنگ عذرخواهی و سختکوشی ژاپنی‌ها پیروی کنند، بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود حال آن که حتی در حال حاضر و در بحران‌های اجتماعی هم برخی از مسئولان به جای عذرخواهی از مردم به دلیل اشتباه‌های مدیریتی ،با سخنان خود باعث رنجش بیشتر آنان و ناآرامی‌هایی در کشور می‌شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
مالیات بر خانه‌های خالی فقط پاک کردن صورت مسئله است!
اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مسکن و اجاره‌‌بها علیرغم سروصداهای زیادی که سال گذشته به پا کرده تاکنون به نتیجه دلخواهی نرسیده است و به نظر می‌رسد که بازده مثبتی هم در صورت اجرا، در پی نخواهد داشت. از اینرو بهتر است وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور مالیاتی کشور به جای پاک کردن صورت مسئله، به فکر راه‌حل‌های اساسی برای حل مشکل مسکن و همچنین تسریع در تعیین تکلیف متقاضیان مسکن‌های مهر و ملی باشند و پروژه‌های نیمه‌تمام دولت‌های گذشته را نیز زودتر تکمیل کنند و به سرانجام برسانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
شرکت‌‌های سیمانی از افزایش قیمت‌ها سودهای نجومی برده‌‌اند
قیمت سیمان در یک سال اخیر افزایش نجومی داشته است و سازمان‌های تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هم اقدام موثری برای کنترل قیمت سیمان انجام نداده‌اند. نگاهی به ترازنامه شرکت‌های سیمانی در سامانه کدال بورس، به روشنی نشانگر سودهای کلان شرکت‌های سیمانی از محل افزایش نرخ آن در چند سال اخیر است که جا دارد با قاطعیت سازمان تعزیرات حکومتی، قیمت سیمان کاهش یابد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
شرکت‌های بیمه، خسارات خودرو را واقعی نمی‌پردازند
شرکت‌های بیمه بازرگانی برای بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو در زمان عقد قرارداد از ترفندهای گوناگونی استفاده می‌کنند تا بیمه‌گذاران مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتر شوند، اما در زمان اجرای تعهدات‌شان حداقل خسارت‌ها را برای بیمه حوادث رانندگی می‌پردازد، به عنوان مثال هزینه تعمیر سپر جلوی خودرو من حدود ۴ میلیون تومان می‌شود، اما شرکت بیمه خسارت وارده را فقط حدود یک میلیون تومان محاسبه کرده است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
نمایندگان مجلس از پرداختن به وظایف دولت بپرهیزند
بیش از ۲ سال از آغاز به کار مجلس شورای اسلامی می‌گذرد؛ اما برخلاف اعلام برنامه‌های قبلی تاکنون هیچ تغییر چشمگیری در شاخص‌های اقتصادی کشور و وضعیت معیشتی مردم ایجاد نشده است و از اقدامات اساسی برای ریشه‌کنی کامل مفاسد اقتصادی، چندان خبری نیست! چرا برای حل مشکلات اصلی مردم از قبیل مسکن و معیشت برنامه مدونی ارائه نمی‌شود. به نظر من بهتر است نمایندگان محترم مجلس از پرداختن وظایفی که بر عهده دولت است بپرهیزند و بیشتر پیگیر اجرای قوانین مصوب مجلس باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
کو امنیت، کو وضعیت اقتصادی خوب بدتر شده بهتر نشد، به جای وعده به فکر مردم باشید مردم از این همه ناامنی و اغتشاشات وضعیت بد اقتصادی ناراحتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
دولت از افزایش دوباره قیمت‌ها جلوگیری کند
افزایش ۳ الی ۴ هزار تومانی نرخ دلار در روزهای آشفته بازار و سودجویی دلالان از این بازار متاسفانه باعث افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت بسیاری از کالاها و بخصوص لوازم خانگی شده است، با این حال بانک مرکزی از برگشت آرامش به بازار و کاهش ۵۰۰ تومانی نرخ دلار خبر می‌دهد! چرا به جای کاهش مشکلات مردم باید شاهد افزایش تورم و گرانی‌های زیرپوستی در کشور باشیم؟ از دولت محترم انتظار می‌رود که برای جلوگیری از افزایش دوباره قیمت‌ها چاره‌اندیشی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
شامگاه چهارشنبه رخ داد؛
حمله تروریستی در ایذه/ ۴ نفر از مردم و حافظان امنیت شهید شدند
دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون چهار نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
1401-8-25 20:49
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
دولت سیزدهم هم مانند دولت حسن روحانی ثابت کرد که تاکنون به دنبال شناسایی و حل مشکلات نیست و تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
آخرین اخبار