افتتاح مرکز رشد در نظرآباد

نخستین مرکز رشد واحد‌های فن آور در نظرآباد افتتاح شد.

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان نظرآباد گفت : هدف از تأسیس مرکز رشد ، حمایت و تشویق افراد صاحب ایده به سمت ایجاد شرکت‌های کوچک و متوسط، ایجاد زمینه شکوفایی و حمایت از خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی است.

دکتر صارمی می گوید: این مراکز با هدف بسترسازی جهت ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب، جذب صاحبان ایده و افراد خلاق در منطقه به‌ ویژه در زمینه تولید قطعات خودرو،که شهرستان نظرآباد زمینه خوبی در تولید این محصولات را دارد.

او افزود : برای حمایت از کسب و کارهای کوچک علاوه بر پرداخت تسهیلات و در اختیار قرار دادن تجهیزات و فضای مناسب ،صاحبان ایده می توانند از ظرفیت اساتید و هیات علمی دانشگاه نیز استفاده کنند.

فرماندار نظرآباد هم در حاشیه افتتاح این مرکز رشد با اشاره به استقرار واحد های تولید قطعات خودرو در این شهرستان گفت : تلاش خواهیم کرد تا با پیوند علم و صنعت از ایده های جوانان و دانشجویان در کنار علم اساتید و تجربه و ظرفیت صنعتگران نظرآباد را به قطب محصولات دانش بنیان تبدیل کنیم.

بغدادی افزود: در حال حاضر در این مرکز هفت هسته فن آور فعالیت خود رو شروع کرده اند و به دنبال ایجاد فضا و امکانات مناسب برای حضور بیشتر صاحبان ایده و خلاق هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.