رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

امور آب زنجان با فوریت نسبت به پر کردن چاه‌های غیرمجاز اقدام کند

رئیس کل دادگستری استان گفت: همه مسئولان در هموار کردن مسیر اجرای دقیق حقوق عامه به وظیفه و تکالیف قانونی خود عمل کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز (۲۵ آبان‌ماه) در ششمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان زنجان، اظهار کرد: با برگزاری جلسات خوب، موثر و راهگشا شورای حفظ حقوق بیت‌المال که جزو اولویت‌های قوه قضاییه است شاهد رفع برخی مشکلات و موانع در اجرای برنامه‌ها در دستگاه‍‌های اجرایی هستیم.

وی بر اجرای دقیق حقوق عامه تاکید کرد و گفت: همه اعضای شورا با جدیت و با احساس مسئولیت وظایف محوله را مورد اهتمام قرار دهند. همه بایستی در احیای حقوق عامه تلاش کنیم و همه مسئولان در هموار کردن مسیر اجرای دقیق حقوق عامه به وظیفه و تکالیف قانونی خود عمل کنند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ادامه داد: بهترین ابزار امور اراضی ملی اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ تغییر کاربری است که با اجرای این قانون خسارت کمتری برای افراد متخلف وارد خواهد کرد.

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی گفت: پر کردن چاه‌های غیرمجاز که در استان تعدادشان کم نیست با اولویت در دستور کار دستگاه متولی قرار گیرد و امور آب با فوریت نسبت به مسلوب‌المنفعه و پر کردن چاه‌های غیرمجاز قبل از فرا رسیدن فصل کشت و بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی اقدام کند.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان نسبت به اجرای فرم یک و ۵ چاه‌های غیرمجاز به وظیفه قانونی خود عمل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
سلام اقایی که ا‌ونجا نشستین دستور میدین من لیسانس هستم کاشی کاری نمای ساختمان ۵تا شقل دارم ولی کار نیست کشاورزی هم که به دستور شماانجام ندیم انتظار دارین جلو دشمن هم وایستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
یک فکری هم به حال کشاورزها بدبخت کنید.توی این گرونی یعنی ظلم درحق کشاورز