نظارت هوشمند نانوایی‌های آذربایجان‌غربی در حال اجرا است

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پخت و پز نان بویژه ساعت کاری نانوایی‌ها در استان تحت نظارت جدی و مستمر بازرسان قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی است، گفت: علاوه بر آن، نظارت هوشمندی هم بر نانوایی‌ها از طریق سامانه مربوطه اعمال می‌شود.

نادر رحیمی  با بیان اینکه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در نظارت‌ها ایفا می‌کند، اظهار کرد: نظارت‌های هوشمند در حوزه آرد و نان از طریق سامانه «نانی نو» به صورت مستمر انجام و تراکنش‌های مشکوک بلافاصله توسط بازرسان بررسی می‌شود.

وی اضافه کرد: کارتخوان‌های موجود در نانوایی‌ها هر روز گزارش‌گیری می شود و میزان فروش واحدها از طریق سامانه تحت نظارت است.

وی افزود: ساعت کاری تعریف شده برای نانوایی های استان براساس میزان آرد دریافتی است که با توجه به تراکنش‌های انجام شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی ادامه داد: از آغاز فعالیت این قرارگاه و بازرسی‌های انجام شده بیشترین میزان گزارش‌های مردمی و شکایتهای موجود در زمینه آرد و نان بوده است.

کشف ۸۴ کیسه آرد از یک دلال در ارومیه

رحیمی همچنین از کشف ۸۴ کیسه آرد ۴۰ کیلویی از یک فرد متخلف که دلالی و خرید و فروش غیر مجاز در این حوزه انجام می داد، خبر داد و گفت: ارزش کشفیات انجام شده بیش از ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر کیسه آرد به نرخ بازار آزاد است.

وی افزود: فرد متخلف سابقه دار بوده و ساکن شهر ارومیه است که آردهای انبار شده در منزل و مغازه های متعلق به وی کشف شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.