افتتاح مدرسه نصر، پس از ده سال

آموزشگاه هیأت امنایی نصر که در شهر هشتگرد، در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر و زیر بنای ۲۵۴۹ متر طراحی شد، حدود ده سال پیش شروع به ساخت آن در دستور کار قرار گرفت و با وجود پیشرفت هفتاد درصدی، به علل مختلف، متوقف شد.

 آموزشگاه هیأت امنایی نصر که در شهر هشتگرد حدود ده سال پیش شروع به ساخت آن در دستور کار قرار گرفت اما به دلایلی متوقف شد ولی با کمک خیرین مدرسه ساز در بنیاد خیریه نصر ظرف سه ماه تکمیل و افتتاح گردید مراسم افتتاح این واحد آموزشی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، فرماندار هشتگرد و جمعی از مسئولین استان و شهرستان ساوجبلاغ در کنار دانش آموزان صورت گرفت و برخی والدین دانش آموزان نیز حضور داشتند.

سید جلال نصر از خیرین مدرسه ساز که تحت عنوان بنیاد خیریه نصر، تا کنون فعالیت‌های بسیاری در سطح کشور بالاخص در مناطق محروم داشته است  گفت: با تصمیماتی که در نظر گرفته شده، ساخت صد دستگاه مدرسه در دستور کار این بنیاد قرار گرفته که با توجه به کمبود‌های استان البرز، این فعالیت‌ها بیشتر خواهد بود.

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش البرز ضمن تاکید بر کمبود فضای اموزشی، پرورشی و ورزشی استان البرز افزود: البرز به علت مهاجر پذیر بودن دارای کمبود‌هایی است که در سفر رییس جمهور به این استان، تمهیداتی اندیشیده شده، اما بودجه‌های دولتی کافی نیست و کمک خیرین مدرسه ساز در بهبود و تسریع ساخت مدارس جدید بسیار کارساز خواهد بود.

او می گوید: امسال برای تجهیز هنرستان‌ها بودجه‌ای بالغ بر هشتاد میلیارد تومان در نظر گرفته شد و برای مابقی واحد‌های آموزشی و ورزشی نیز برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار داریم.

محسن پور گلیان، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز گفت: این واحد آموزشی دارای ۱۶ باب کلاس اموزشی، نمازخانه، ۲ باب ازمایشگاه، کتابخانه، سمعی بصری و سایر اتاق‌های دیگر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.