اهدای ۶۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد دزفول

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: ۶۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۴ میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد دزفول اهدا شد.

مسعود رحیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول ارزش هر سری جهیزیه اهدایی به نوعروسان را حدود ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تمامی اقلام جهیزیه، کالای ایرانی و شامل یخچال، فرگاز، تلویزیون LED، جاروبرقی و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک هستند.

وی فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان در راستای منویات رهبر معظم انقلاب را ضروری دانست و ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) هر ساله اقدام به اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول پرداخت کمک به مددجویان، تأمین هزینه درمانی و کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان را از اقدامات این نهاد برشمرد و گفت: ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان از دیگر خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می‌کند که تأمین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آن‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.