تمسخر ارتش رژیم صهیونیستی در تکرار سرقت سلاح و مهمات

ادامه سرقت سلاح و مهمات از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی حتی در فلسطین اشغالی هم مایه تمسخر ارتش و توان آن شده است.

ادامه سرقت سلاح و مهمات از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی حتی در فلسطین اشغالی هم مایه تمسخر ارتش و توان آن شده است.

به نوشته پایگاه خبری سمانیوز، کارشناس امور نظامی کانال ۱۳ اسرائیل گفت حادثه سرقت سلاح از پایگاه ارتش در شمال، بخشی از سلسله شکست‌های ارتش رژیم اشغالگر است.

وی افزود ارتش در سال‌های اخیر میلیون‌ها برای حمایت از پایگاه‌های ارتش اسرائیل هزینه کرده است؛ اما حادثه سرقت موجب تمسخر ارتش شد.

کارشناس امور نظامی کانال ۱۳ اسرائیل افزود «عقلانی نیست که ارتش اسرائیل به کاروان‌های تسلیحات ایران در مرز‌های عراق حمله کند، ولی در اسرائیل مورد تمسخر قرار بگیرد.» وی تاکید کرد در سرتاسر اسرائیل در شمال و جنوب و همه پایگاه‌ها ضربه واقعی به کل ارتش وارد شده است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرد جمعه شب یکی از پایگاه‌های نظامی آن در جولان اشغالی سوریه در معرض حمله قرار گرفت و مقادیر زیادی تسلیحات و مهمات از آن به سرقت رفت.

در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارونوت درباره ادامه سرقت از تسلیحات و مهمات پایگاه‌های نظامی وابسته به ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل هشدار داد.

این روزنامه در گزارشی اعلام کرد ارتش رژیم اشغالگر هر شب در مرز‌های مصر و اردن عملیات انجام می‌دهد تا مانع از قاچاق سلاح به داخل سرزمین‌های اشغالی شود، زیرا ورود این تسلیحات علمیات علیه رژیم اشغالگر را تشدید می‌کند.

یدیعوت آحارونوت در خصوص سرقت از پایگاه نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی، نوشت این دومین عملیات سرقت در کمتر از یک ماه است.

این روزنامه تاکید کرد «عملیات سرقت تسلیحات به منزله شکست بزرگ است. مشخص است که از حوادث گذشته درس نگرفته ایم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار