مدیر پایانه مرزی بازرگان عنوان کرد؛

۶۱۸ هزار مسافر از پایانه مرزی بازرگان تردد کرده اند

مدیر پایانه مرزی بازرگان از تردد بالغ بر ۶۱۸ هزار مسافر در پایانه مرزی بازرگان طی ۷ ماهه گذشته از سال جاری خبر داد.

جابر اکبر پور  با بیان اینکه از آغاز سال جاری با توجه به بهبود نسبی شرایط کرونا و کاهش محدودیت‌های مربوط به این بیماری شاهد افزایش تردد مسافرین از طریق این پایانه مرزی بوده ایم افزود: در ۷ ماهه گذشته بالغ بر ۶۱۸ هزار مسافر از پایانه مرزی بازرگان تردد کردند که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد نزدیک به ۲.۵ برابری تردد تعداد مسافران را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به آمار تا پایان مهر ماه امسال ۴ هزار و ۱۹۱ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بازرگان تردد داشتند که شامل ۲ هزار و ۸۹ اتوبوس ورودی و ۲ هزار و ۱۰۲ اتوبوس خروجی بوده است.

مدیر پایانه مرزی بازرگان اضافه کرد: در این مدت همچنین افزون بر ۱۳۲ هزار کامیون شامل ۸۹ هزار و ۷۵۰ کامیون ورودی و ۴۲ هزار و ۴۰۵ کامیون خروجی از طریق این پایانه مرزی تردد کردند.

اکبرپور با بیان اینکه مرز بازرگان از نیمه خرداد سال ۹۹ و پس از پیگیری‌های مسئولان فقط برای تردد کامیون‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال شد، اضافه کرد: تردد کامیون از این مرز همچنان ادامه دارد و مشکلی در این خصوص دیده نمی‌شود.

گمرک بازرگان در ماکو در مجاورت مرز ایران با کشور‌های ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ مرز‌های جمهوری اسلامی در این منطقه و با این کشور‌ها به ترتیب ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.