بدرقه تیم ملی فوتبال ایران با حضور حجت الله رئیسی

اعضای تیم ملی فوتبال پیش از عزیمت به قطر، به دیدار رئیس‌جمهور رفتند و رئیسی برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

بازیکنان، کادر فنی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال  پس از برگزاری آخرین دور از تمرینات خود در کمپ تیم ملی، با حضور در دفتر رئیس جمهور، با حجت الله رئیسی دیدار کردند.

اعضای تیم ملی فوتبال امروز راهی دوحه خواهند شد تا از فردا و با ملحق شدن لژیونر‌ها که مستقیم به دوحه می‌روند، تمرینات خود را در قطر پیگیری کرده و برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شوند.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال، کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال و وحید امیری، علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان و مرتضی پورعلی گنجی به نمایندگی از اعضای تیم ملی فوتبال به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه صحبت‌های برخی از ملی‌پوشان، کارلوس کی‌روش و ریاست جمهوری را این جلسه می‌خوانید:

رئیس جمهور: جوانان ما با اراده و فدراسیون ما نیز با اراده و پای کار هستند. از تیم پشتیبانی خوبی شده مربیان محترم به ویژه آقای کی‌روش نیز مدیری توانا و دلسوز هستند و وقت می‌گذارند. وجود رابطه خوب بین بازیکن و مربی نکته مهمی است. علاقه خوب بین بازیکن و مربی از نکات خوب این دوره از تیم است. انگیزه، غیرت و شجاعت شما مهم‌ترین سرمایه برای تیم ملی است. بار‌ها در دولت و پیروزی‌های مختلف که ورزشکاران دارند گفته‌ام تمام دغدغه ورزشکاران را حل کنید. یک تیم با اراده متوکل به خدا و با تلاش مداوم برای کسب پیروزی‌های پی‌درپی برای جمهوری اسلامی داشته باشید. امروز هیچ کسی که در مقابل شما بخواهد برای خودش جایگاه پیروزی داشته باشد در چشم خود نمی‌بینید. می‌گویید بر همه فائق خواهیم شد. این پیروزی است و باید این نگاه را تبریک گفت. یقین داریم شما پیروز میدان خواهید شد. اراده شما نوید پیروزی می‌دهد.

علیرضا بیرانوند: خیلی خوشحال هستم که همراه سایر بچه‌ها اینجا هستیم از شما (رئیس جمهور) نیز ممنون هستیم که ما را دعوت کردید و این موضوع باعث افتخار است. باید تاریخ را در جام جهانی بسازیم. امیدوارم بتوانیم برای اولین‌بار از گروه‌مان صعود کنیم. باز هم از دعوت شما تشکر می‌کنم و از شما خواهش می‌کنم همه جوره ما را حمایت کنید. تا جایی که توانستیم تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. ۶ روز دیگر بیشتر به شروع جام جهانی باقی نمانده و از الان به جز تمرکز چیزی برای آدم نمی‌ماند. وقتی هم نیست که بخواهیم بیشتر یاد بگیریم. شما باید از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کنید تا بتوانیم با دست پر بازگردیم و تاریخی که در جام جهانی هست، بسازیم تا برای همیشه برای مردم و کشور ما ماندگار باشد. ان‌شاءالله بتوانیم شما را هم خوشحال کنیم.

وحید امیری: از شما به خاطر وقتی که در اختیار تیم ملی قرار دادید خیلی ممنون هستم. همیشه نسبت به ورزش کشور به ویژه فوتبالیست‌ها که واقعاً از سرمایه‌های کشور هستند لطف داریم. آقای رئیس جمهور ما شاهد تلاش شبانه‌روزی کادر فنی، اعضای هیأت رئیسه فدراسیون و بازیکنان هستیم که تمام تلاش‌شان این است تا در این تورنمنت بین‌المللی که بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا است بتوانیم نتیجه آبرومندانه‌ای برای کشورمان بگیریم. ان‌شاءالله پرچم ایران را در جایگاه بالاتری قرار بدهیم. خواسته ما از شما این است که حمایت مادی و معنوی خود را از تیم ملی دریغ نکنید. خودتان می‌دانید این جام جهانی هم از لحاظ جغرافیایی و هم از لحاظ شرایط گروهی برای کشور ما خاص است.

مرتضی پورعلی گنجی: خیلی خوشحال هستم که ما را به جمع خود دعوت کردید و می‌خواهید حمایت خود را به ما نشان بدهید. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که راه دشوار است، اما انگیزه ما هم زیاد است. تمام تلاش خود را می‌کنیم به عنوان فوتبالیست و بازیکن تیم ملی در زمین بازی دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

رامین رضائیان: فقط می‌خواهم به عنوان عضو کوچکی از تیم ملی حرفی کوچک بزنم. این قول را می‌دهم تمام بازیکنانی که در این جلسه هستند و نفراتی که قرار است در قطر به تیم ملی ملحق شوند و هر کسی که بازی می‌کند یا روی نیمکت است با جان دل در و با قدرت در زمین می‌جنگیم. نشان می‌دهیم ما ورزشکاران قرار است با تمام وجود در زمین بازی کنیم تا در مقابل حریفان ذره‌ای در این شرایط نابسامان که به هر دلیلی که ایجاد شده مقداری دل مردم را شاد کنیم. از مردم هم می‌خواهم کنار ما باشند و دعا کنند تا بتوانیم با تمام وجود طبق تلاش و برادری که در زمین داریم دل آن‌ها را شاد کنیم.

کارلوس کی‌روش: همانگونه که حمید سجادی گفت ما درون زمین بهتر صحبت می‌کنیم. شاید نتوانیم پشت میکروفن زیاد خوب صحبت کنیم. اجازه بدهید از جانب خودم و بازیکنان تیم ملی به خاطر حضور در اینجا که خانه مردم و ریاست جمهوری است، تشکر کنم. از میزبانی شما بسیار سپاسگزاریم. همانگونه که همه می‌دانند این جام جهانی به این دلیل که در آبان و آذر برگزار می‌شود بسیار خاص است. جام جهانی برای اولین‌بار قرار است در این ماه برگزار شود. به همین دلیل ما هم تصمیمات خاصی گرفته‌ایم. البته ایمان و اطمینان دارم تک تک بازیکنان بیشترین و بالاترین تلاش خود را برای موفقیت تیم خواهند کرد. همیشه اینگونه بوده که بازیکنان تا سرحد توان تلاش کرده‌اند و این بار هم اطمینان دارم در زمان بازگشت همه به عملکرد بازیکنانم افتخار خواهند کرد. نتایج بازی‌ها دست خداوند است. اما روحیه جنگجویانه و برد ما شکی نیست که در تک تک دقایق بازی جاری خواهد بود.

رئیس جمهور برای ملی پوشان در مراسم بدرقه آرزوی موفقیت کرد

رئیس جمهور برای ملی پوشان در مراسم بدرقه آرزوی موفقیت کرد

رئیس جمهور برای ملی پوشان در مراسم بدرقه آرزوی موفقیت کرد

رئیس جمهور برای ملی پوشان در مراسم بدرقه آرزوی موفقیت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرسنال
۱۹:۲۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
حجت الله رئیسی؟ مگه حجت الاسلام نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
آقای کی روش شخصیت بسیار برجسته ای داره
امیدوارم در این دوره بالاخره کی روش به اون جایگاه جهانی که آرزوش داره برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
اگر خدایی نکرده خدایی نکرده بعضی از بازیکنان که تقریبا همه میدونیم کیا هستن به سرود ملی یا به ایران و ملت توهین کردن باید نقره داغ بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
شادی هم نکردن نکردن فقط ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
خدا یاورتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
ان شاالله که موفق باشین ولی نمک نشناس نباشین وبه پرچم وسرودکشورخودبی احترامی نکنین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
دیگه از هرچی فوتبالیست و بازیگره حالم بهم می خوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
مگر تا قطر چند ساعت راه است؟دو ساعت قبل از مسابقه بروند و بعد از مسابقه برگردند به جزایر ایران.
خرج زیاد برای کسانی می شود که هیچ هدفی جز خودنمایی و پول گرفتن ندارند.
این ها چه می دانند احترام به پرچم و سرود ملی چیست.
قهرمان هم بشوند یا این که ببازند، به خودشان مربوط است و بس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
اگر این همه که به فوتبال اهمیت میدهید , به سایر مشکلات و نیازهای جامعه و بویژه جوانان اهمیت میدادید , جوانان کشور ما وضع بهتری داشتند و ملعبه و فریب خورده دشمنان نمیشدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
با آرزوی بهترینها برای تیم های ملی کشور عزیزمون در تمامی رشته های ورزشی. امیدوارم به یاری خدا امسال تیم ایران برنده جام جهانی بشه و قلب تمام مردم عزیزمون شاد بشه. الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۱
وقتی برگشتن چهره مسئولین دیدن داره
آخرین اخبار