سرمربی تیم ملی والیبال نشسته:

زورشان نرسید تا قهرمانی را از ما بگیرند / مدال طلا را به حرم امام رضا (ع) تقدیم می‌کنیم

هادی رضایی گفت: تیم داوری و بازیکنان بوسنی متوجه شدند که زورشان به ما نمی‌رسد تا قهرمانی والیبال نشسته را از ما بگیرند.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره  قهرمانی این تیم در  مسابقات قهرمانی جهان گفت: تمرین مداوم، تلاش بازیکنان و  انگیزه  بالا باعث شد که قهرمان شویم. به نظرم اگر چند امتیاز دیگر هم داوران از ما می‌گرفتند باز بازیکنان ما انگیزه داشتند تا به جام قهرمانی برسند. به هر حال بازیکنان ما یک سر و گردن بالاتر از تمام تیم‌ها بودند  و بازیکنان بوسنی و تیم داوری هم از لحاظ تاکتیکی متوجه شدند که دست به هر کاری بزنند در نهایت زورشان به ما نمی‌رسد تا قهرمانی را از ما بگیرند.  

او ادامه داد: به هر حال شرایط میزبانی ایجاب می‌کرد تا هر چه دارند بگذارند و از میزبان حمایت کنند. همانند ست دوم که چهار امتیاز از حریف پیش بودیم، اما داوران دست به کار‌های غیر متعارف زدند تا مانع از این شوند تا گیم دوم را ببریم، اما خداراشکر به یاری خدا و همت خود بازیکنان توانستیم این ست را هم از آن خودمان کنیم.  

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره اینکه  از عملکرد بازیکنان در طول مسابقات راضی بود یا خیر، گفت: از همه بازیکنان انتظار داشتیم که بهترین بازی خود را ارائه دهند و خوشبختانه توانستند استثنایی و بدون نقص ظاهر شوند. به هر حال وقتی تیم‌ها را می‌بریم و از همه مهم‌تر بر کشور میزبان، تماشاگران و داوری چیره می‌شوید نشان از این دارد که بازیکنان عالی ظاهر شده‌اند. هر چه نباشد من از جنس خود این ورزشکاران هستم و ورزشکاران هم خیلی خوب ما را درک می‌کنند.  

رضایی درباره اینکه برنامه آینده آن‌ها به چه صورت است، اظهار کرد: پس از بازگشت به کشور چند روزی استراحت خواهیم کرد، زیرا کمتر از ۲۱ ماه تا شروع پارالمپیک فرصت داریم و باید هر چه زودتر استارت کار را بزنیم تا بتوانیم با نمایش عالی مدال طلا پارالمپیک را بگیریم.

رضایی درباره اینکه سطح مسابقات چطور بود، گفت:سطح مسابقات نسبت به سال گذشته بهتر بود به طور مثال کشور‌هایی مانند برزیل، حتی آمریکا و آلمان در این مدت رشد بالایی داشته‌اند و این نشان می‌دهد هم سرمایه‌گذاری و هم کار بیشتری می‌خواهد، زیرا اگر سرمایه‌گذاری نکنیم کار سخت‌تر از قبل می‌شود. خداراشکر میزبانی هم خوب بود جز در بازی فینال با بوسنی که داوران خیلی ما را اذیت کردند. در هر مرحله برای کسب پیروزی رقابت سختی را با تیم‌ها داشتیم، اما از همان ابتدا طبق برنامه حرکت کردیم و گام به گام پیش رفتیم تا به قهرمانی برسیم.

او در پایان گفت: با توجه به اینکه هشتمین کاپ قهرمانی خودمان را گرفته‌ایم قصد داریم کاپ قهرمانی خودمان و همچنین یک مدال را به حرم امام رضا (ع) تقدیم کنیم تا مردم از دیدن آن لذت ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار