نصیرى در جمع خبرنگاران:

زیرساخت نگهداری مواد غذایی در سوله بحران وجود ندارد

رییس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: هزینه ساخت و تجهیز یک سوله ۴۵ میلیارد تومان است و تجهیزات آن به ۱۵ میلیارد احتیاج دارد.

علی نصیری اظهار کرد: سوله مدیریت بحران یکی از اقدامات خوب مدیریت شهری است و نگاه غیر متمرکز به بحران‌ها وجود دارد، در بحران ممکن است راه‌ها بسته شود و مشکلاتی ایجاد شود و مردم در منطقه خود گیر بی افتند؛ تا زمانی که کمک‌ها برسد مشکلاتی ایجاد شود و بر همین اساس این سوله‌ها ایجاد شد تا مردم خودشان بتوانند مشکلاتشان را حل کنند.

وى بیان کرد: مدیریت بحران دارای سه نوع پایگاه است که یک دسته آن‌ها پایگاه ویژه مدریت بحران است و در تمام مناطق یک ویژه وجود دارد و یک پایگاه پشتیبان است و ۵ پایگاه معین وجود دارد.

وى تصریح کرد: کسی نمی‌تواند زمان زلزله را پیش بینی کند و برهمین اساس دکل‌های خود را ایجاد کرده ایم که در زمان زلزله نمی‌افتند، ۳۰ درصد آن‌ها تامین شده است.

نصیری اداکه داد: هرگززیر ساخت نگهداری مواد غذایی را نداریم چند سال پیش سوله‌ای دست شهروند بوده است، اما اکنون هیچ سوله‌ای به دست شهروند نیست و ما در مواقع بحران از خدمات شهروند استفاده می‌کنیم، اما سوله‌های مدیریت بحران هیچ مواد غذایی نگهداری نمی‌کنند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: هزینه ساخت و تجهیز یک سوله ۴۵ میلیارد تومان است و تجهیزات آن به ۱۵ میلیارد احتیاج دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار