اجرای روکش آسفالت ۱۳۶ هزار متر مربع از محور‌های مواصلاتی پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: ۱۳۶ هزار متر مربع از راه‌های این شهرستان در ۷ ماهه گذشته روکش آسفالت شده است.

آیدین مرادی با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها با استفاده از ۶۷۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی شهرستان پارس آباد لکه گیری شده افزود: در مدت یاد شده با هدف افزایش ایمنی و ترافیک آسان ۹ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان نیز شن ریزی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد در بازدید از محور جعفرآباد با اشاره به اینکه تسطیح و هموارسازی راه‌های روستایی در جهت تسهیل در رفت و آمد آن‌ها از وظایف مهم راهداری است تصریح کرد: در ۷ ماهه گذشته ۶۰۰ کیلومتر از حریم راه‌ها و راه‌های مرزی و روستایی شهرستان پارس آباد تسطیح، موج گیری و پاکسازی شده است.

مرادی در جهت جلوگیری از پرت شدن وسایل نقلیه تسطیح ۶۱ کیلومتراز شانه راه و اصلاح افتادگی شانه با شن ریزی را در این شهرستان یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت راهداران ۴۷۵ متر مکعب پاکسازی نخاله و زباله از حریم راه و ورودی روستا‌ها انجام داده اند.

او در راستای آگاهی و انتقال اطلاعات صحیح به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده از تهیه و نصب ۵۳ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی و ۵۰ عدد بنر اطلاعاتی و هشداری در جاده‌های شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: در ۷ ماهه گذشته ۸۵۰ عدد علائم ایمنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان نصب شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و بیان کرد:با انجام بیش از هزار مورد گشت راهداری در حریم راه تاکنون از ۸۶ مورد تجاوز به حریم راه جلوگیری شده، ۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و قلع و قمع، ۵۸ مورد دکه‌های غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۱۹ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز اقدام شده است.

مرادی با بیان اینکه راهداران پرتلاش این شهرستان بطور مستمر از ۲ هزار متر سیستم روشنایی موجود نگهداری کرده اند ادامه داد: جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه و ایجاد منظره خوشایند ۴۸۰ کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان پارس آباد در ۷ ماهه گذشته آزادسازی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.