پرداخت وام ازدواج ایثارگری درخواست مشتریان شد

تاخیر در پرداخت وام ازدواج ایثارگری مشتریان بانک را گلایه‌مند کرده است.

یکی از امکاناتی که بانک‌ها به مشتریان می‌دهند، ارائه تسهیلات وام است تا آن‌ها با سهولت و راحتی بتوانند مشکلات خود را اعم از مسکن، خودرو، کالا و رفع احتیاجات ضروری برطرف کنند. با توجه به شرایط سخت اقتصادی ارائه وام‌ها به ویژه ازدواج کمک بزرگی به جوان‌ها می‌کند تا گوشه‌ای از مشکلاتشان در آغاز زندگی مشترکشان حل شود.
این روز‌ها شهروند خبرنگار ما که برای وام ازدواج ایثارگری به بانک مراجعه کرده است، با مشکلاتی مواجه شده و این موضوع دردسر‌هایی را برای آن‌ها به وجود آورده است.


متن پیام شهروند خبرنگار
از نیمه مرداد تا الان پرونده وام ازدواج تکمیل شده نزد بانک آینده دارم به من می‌گویند، وام ایثارگران مجوز واریز ندارد، چون بالای ۲۰۰ میلیون است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. قیمت‌ها هم ثباتی ندارند که ما این همه منتظر بمانیم.
ضمن عرض سلام علی رغم وعده‌های مختلف بانک مرکزی و تاکید رئیس جمهور بر پرداخت ۱۰ روزه وام ازدواج تعداد زیادی از بانک‌ها به بهانه عدم اجازه پرداخت وام بالای ۲۰۰ میلیون از سمت بانک مرکزی از پرداخت وام ازدواج ایثارگری امتناع می‌کنند. این مشکل که قرار بود زود حل شود الان نزدیک به ۴ ماه است که حل نشده است. همسر من نزد بانک آینده تشکیل پرونده داده بود توی مرحله نهایی پرداخت گفتند مجوز نداریم بانک مرکزی باید مجوز دهد، ولی هنوز خبری نیست. در این شرایطی که ما زوج‌های جوان به این وام محتاجیم. ممنون

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار