اعلام فراخوان ملی طراحی المان میدان بسیج کاشان

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان، از اعلام فراخوان ملی طراحی المان میدان بسیج خبر داد.

علی غفاری فرد گفت: نگاه به هنر اصیل و مدرن علاوه بر پرداختن به مفهوم والای بسیج، فداکاری و از جان گذشتگی در رویداد هنری طراحی المان میدان بسیج کاشان دنبال می‌شود.

او دستیابی به ایده و طرح‌های خلاق و نوآورانه با موضوع و عناوین ذکر شده، اشاعه فرهنگ زیباشناختی و ارتقای سواد بصری در جامعه، حمایت از هنرمندان و طراحان، شناسایی و بهره گیری هنرمندان مستعد در ساخت المان‌های شهری، ایجاد و بهبود فضا‌های شهری، در نظر گرفتن شاخص‌های هنر ایرانی، اسلامی در طراحی اثر به ویژه فرهنگ و هویت بومی منطقه را از جمله اهداف برگزاری این رویداد برشمرد.

به گفته او، ارائه طرح‌ها به صورت تصویر (سه بعدی) و یا عکس از نمونک (ماکت) ساخته شده به همراه ارائه مشخصات فردی و رزومه مرتبط صورت می‌گیرد و ارائه رزومه مرتبط برای شرکت در رویداد الزامی نیست، اما بدیهی است افراد دارای رزومه فعالیت در این زمینه از اولویت برخوردار هستند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان ارائه طرح و عکس‌ها در فرمت JPG و PDF با رزولیشن DPI۳۰۰ حداکثر در ابعاد A۳ و همراه با رزومه در قالب ارسال به ایمیل Simamanzar@gmail.com صورت می‌گیرد.

غفاری فرد با تأکید بر اینکه ساخت و اجرا باید مبتنی بر طرح و لحاظ کردن جزییات آن باشد افزود: در صورتی که نفر برتر از اجرا انصراف بدهد سازمان اجرای اثر را به نفر واجد شرایط و مورد قبول دیگری واگذار می‌کند.

او با اشاره به جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای نفرات برتر این رقابت هنری یادآور شد: انتخاب نفرات برتر در طراحی و واجد صلاحیت اجرا (به لحاظ رزومه کاری ارائه شده) توسط هیئت داوری انجام شده و پس از آنالیز و تأیید قیمت پیشنهادی، همکاری ادامه می‌یابد.

غفاری فرد مهلت شرکت در این رویداد هنری و خلاقانه را ۱۵ آذرماه ذکر و تأکید کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای سازمان سیما، منظر و فضای سبز به نشانی Simasabz.kashan.ir و یا محل این سازمان واقع در پارک لاله مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.