خط کشی ۴۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: ۴۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۷ ماهه گذشته خط کشی شده است.

رضا فرج پور با بیان اینکه در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها با استفاده از هزار تن آسفالت سرد و گرم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان مشگین شهر لکه گیری شده گفت: در مدت یاد شده راه ۲۸ روستا بطول ۳۰۰ کیلومتر که در اثر سیلاب گذشته مسدود شده بود توسط راهداران بازگشایی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در بازدید از راه‌های اصلی این شهرستان تسطیح، رگلاژ و تیغ زنی ۲ هزار کیلومتر از حریم راه اصلی، خاکی و جاده شنی شهرستان مشگین شهر را در ۷ ماهه گذشته یادآور شد و گفت: در این مدت راهداران حدود ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان را قنو زنی انجام داده اند.

فرج پور از اصلاح افتادگی ۵۷۰ کیلومتر از شانه راه این شهرستان در ۷ ماهه گذشته خبرداد و تصریح کرد: با هدف ارتقای ایمنی ۵۰۰ متر از پیچ قصابه نیزبرای آسفالت ریزی آماده شده است.

او با اشاره به اینکه راهداران پرتلاش این شهرستان جهت جلوگیری از پرت شدن وسایط نقلیه ۸۰۰ متر مکعب دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ایجاد کرده اند گفت: ۸هزار و۵۰۰ مترمکعب پاکسازی و برداشت نخاله ساختمانی در بزرگراه و جاده قدیم مشگین شهر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر بازگشایی ۲۲۰مورد آبچکان پل‌ها و پاکسازی قرنیز پلها، رنگ آمیزی ۱۲۵۰ متراز سرعت کاهها، نصب ۴۵۳ عدد تابلو‌های ایمنی، ۶۰مورد بازدید از مجتمع خدماتی راه‌های مواصلاتی ۵ مجتمع ۲بار در هر ماه،۳۰ مورد بازدید از ترمینال مسافربری در ایام نوروز و زائرین اربعین حسینی، بازدید از تانکرو مواد سوختی خطرناک و حمل و نقل کالا ۳ نوبت و، نصب ۱ دستگاه دوربین ثبت تخلفات در محور اهررا از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

فرج پور بیان کرد: در جهت آگاهی دهی به رانندگان ۱۴۰ متر مربع بنر و تابلوی اطلاعاتی و هشدار دهنده در جاده‌های این شهرستان نصب شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.