برگزاری جشنواره گل‌های داوودی در باغ گل های اصفهان

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان گفت:باغ گل‌های اصفهان در فصل پاییز روزانه برنامه متفاوتی دارد که یکی از این برنامه‌ها کاشت و برگزاری جشنواره گل‌های داوودی است.

حسین وثوقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموعه باغ گل‌ها با توجه به فرارسیدن فصل پاییز، گفت: در فصل پاییز باغ گل‌ها ظاهر متفاوتی پیدا کرده است و با تغییر رنگ درخت‌های خزان شونده همچون چنار، نارون و سوزنی برگ‌ها در کنار درختان همیشه سبز، رنگ‌های نارنجی، قرمز و زرد جلوه‌گر شده است و صحنه‌های زیبایی از طبیعت را می‌توان در این باغ مشاهده کرد.

او افزود: باغ گل‌ها در فصل پاییز روزانه برنامه متفاوتی دارد که یکی از این برنامه‌ها کاشت و برگزاری جشنواره گل‌های داوودی است که در این جشنواره بیش از ۳۰ نمونه از گل‌های داوودی با رنگ‌های متفاوت را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌ایم.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر در مجموعه باغ گل‌ها اقدامات عمرانی و زیر ساختی برای آماده‌سازی باغ جهت نوروز ۱۴۰۲ را در دست اقدام داریم تا بتوانیم مجموعه زیبایی را برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی داشته باشیم.

وثوقی خاطر نشان کرد: باغ گل‌ها در فصل پاییز با داشتن دو مجموعه گلخانه‌ای شامل گلخانه گیاهان گرمسیری و کاکتوس حال و هوای مناطق مدیترانه‌ای و مناطق گرمسیری را تجربه می‌کند.

او در خصوص ساعات مراجعه به باغ گل‌ها، افزود: ساعت بازدید از مجموعه آموزشی تفریحی باغ گل‌ها از هفت تا ۲۰:۳۰ به صورت یکسره است و مجموعه‌های آموزشی شامل پیش‌دبستانی‌ها، مدارس، دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها می‌توانند به صورت نیم بها از این مکان بازدید کنند.

منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.