علت راه اندازی نشدن داروخانه در سطح شهر شهداد

رئیس مرکز بهداشت شهداد گفت: مکانی در نزدیکی امامزاده زید شهداد در نظر گرفته شده و بزودی داروخانه‌ای در شهر برای آسایش مردم راه اندازی می‌شود.

مردم شهداد از نبود داروخانه در سطح شهر گله‌مند هستند آن‌ها می‌گویند یک داروخانه قبلا در سطح شهر دایر بود که به خوبی خدمات ارائه می‌کرد، اما به دلایلی بسته؛ وقرار شد به زودی یک داروخانه در سطح شهر ایجاد شود، اما اکنون ۸ماه میگذرد وهنوز داروخانه‌ای در مرکز شهر باز نشده و برای مردم سخت است که برای گرفتن دارو به آنجا مراجعه کنیم.

برای پیگیری این موضوع با شعبانی رئیس مرکز بهداشت شهداد تماس گرفتیم؛ او در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون داروخانه‌ای در سطح شهر ایجاد نشده است گفت: داروخانه‌ای که در مرکز بهداشت قرارداد زیر نظر دکتر داروساز وکاملا خصوصی است و طبق قراردادی که با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان دارد شعبه‌ی دومی در حیطه‌ی وظایف ایشان نیست و فقط یک شعبه می‌توانند راه اندازی کنند که آن هم با صلاح دید خود دکتر داروساز برای ایجاد داروخانه مرکز بهداشت را انتخاب کردند.

او می‌گوید: با توجه به اینکه در حیطه وظایف دکتر داروساز نیست که شعبه‌ی دیگری نیز ایجاد کند، اما به دلیل اینکه مردم بسیار ناراضی ومعترض بودنند از دکتر مربوطه تقاضا کردیم که شعبه دومی نیز در سطح شهر راه اندازی کنند تا مردم دچار مشکل نشوند.

به گفته‌ی شعبانی مکانی در نزدیکی امامزاده زید شهداد در نظر گرفته شده و بزودی داروخانه‌ای در سطح شهر برای آرامش و آسایش مردم راه اندازی می‌شود.

برچسب ها: شهداد ، داروخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.