احداث ۶ زمین ورزشی در روستا‌های مرزی سردشت

رییس ورزش و جوانان سردشت گفت: ۶ زمین ورزشی در روستا‌های مرزی این شهرستان احداث شد.

رییس اداره ورزش و جوانان سردشت گفت: ۶ زمین ورزشی با چمن مصنوعی در روستا‌های مرزی این شهرستان با  ۴۰ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات استانی بر اساس مصوبات سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی، احداث شد.

کیوان خوشبخت اظهار کرد: زمین‌های ورزشی یاد شده در روستا‌های ساوان جدید، قلعه‌رش، بیوران سفلی، اسلام آباد، بیتوش و نستان احداث شده است و هر کدام از آن‌ها یک هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت دارند.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سردشت سرانه فضای ورزشی این شهرستان نسبت به استان بسیار کم است و به همین منظور در سفر استاندار آذربایجان غربی به سردشت احداث این زمین‌های ورزشی با چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مقرر شده رختکن و سرویس بهداشتی در زمین‌های فوتبال احداث و روشنایی آن‌ها نیز تامین شود لذا در صورت تامین اعتبار، به زودی این طرح‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

خوشبخت ادامه داد: این اقدامات در راستای ارتقای سرانه فضای ورزشی سردشت و با هدف توزیع عادلانه امکانات ورزشی در مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر اجتماعی صورت گرفته است.

شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق قرار گرفته است و بیش از پنج هزار ورزشکار و  ۱۵ مکان ورزشی دارد.

سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.