روز سرنوشت برای هافبک بدشانس تیم ملی

با مشخص شدن میزان مصدومیت ابراهیمی می توان حضور یا عدم حضور او در جام جهانی را پیش بینی کرد.

امید ابراهیمی، هافبک دفاعی پرتلاش تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین در برابر نیکاراگوئه با مصدومیتی شدید مواجه شده و روی برانکارد، زمین را ترک کرد. میزان مصدومیت این بازیکن هنوز مشخص نیست و به نظر می‌رسد که حداقل تا امروز ظهر باید منتظر بمانیم.

مصدومیت امید ابراهیمی از ناحیه کشاله ران است؛ او که پیش از این از ناحیه یاد شده مصدومیتی جزئی داشت بعد از اتفاق شب گذشته، کادرفنی و هواداران تیم ملی را به شدت نگران کرد تا یادآور صحنه‌ای مشابه از جام جهانی ۲۰۱۸ باشد.

ابراهیمی که به واسطه سبک فوتبال فیزیکی و جنگنده، معمولا خود نیز با مصدومیت‌هایی مواجه می‌شود، در جریان بازی اول ایران در دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل مراکش نیز به دلیل مصدومیت از بازی خارج شده بود. البته امید در آن دیدار بعد از ده دقیقه تحمل درد، مجبور به تعویض شد و در بازی با اسپانیا نیز همین شرایط را داشت.

حال این هافبک ۳۵ ساله در انتظار جواب آزمایشی است که تعیین خواهد کرد او می‌تواند در آخرین جام جهانی احتمالی خود حضور داشته باشد یا خیر. ابراهیمی یکی از بازیکنان مورد علاقه کی‌روش به حساب می‌آید و این مربی پرتغالی نیز به هیچ عنوان دوست ندارد در آستانه شروع جام با خبر بد دوری او از میادین مواجه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۱:۵۸ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
چرا خبر نخواندن سرود ملی توسط این بی غیرتا رو انعکاس نمی دید؟
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۰:۳۷ ۲۰ آبان ۱۴۰۱
آیا کدام مربی احمقی می آید بازیکنانی چون ابراهیمی،پورعلی گنجی ، امیری ، کامیابی نیا و ... که هرکدام با مسدومیت مزمنی دست و پنچه برم می کنند به تیم ملی جهت جام جهانی دعوت می کند ؟؟؟
آخرین اخبار