گلستان؛ مرکز ثقل وحدت اقوام در کشور

نخستین یادواره یک هزار شهید سیستانی ساکن در استان گلستان با حضور معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور در گرگان برگزار شد.

سردار معروفی معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور، در مراسم نخستین یادواره یک هزار شهید سیستانی ساکن در استان گلستان گفت:گلستان مرکز ثقل وحدت اقوام است و ملت ما از هر قوم، مذهب و گرایشی، زمانی که منافع کشور و نظام را در خطر ببیند، همه با هم متحد می‌شوند و در برابر آن می‌ایستند.

او افزود: در حوادث اخیر دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان اقوام کشور بود، اما مردم هوشیار و بصیر ایران در اولین جمعه بعد از اغتشاشات و همچنین راهپیمایی ۱۳ آبان، ولایت‌پذیری و جدا بودن خود از صف آشوبگران را با حضور مثال زدنی در راهپیمایی نشان دادند.

سردار معروفی گفت: دلیل اصلی کینه استکبار از ایران، پیشرفت در علم، حرکت رو به جلو و موفقیت‌های پی در پی کشور است که یکی از نمونه‌های آن، پیشرفت غیرقابل انکار در دانش هسته‌ای است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج افزود: فتنه دشمن علیه ملت ایران تمام‌نشدنی است به طوری که در اغتشاشات اخیر آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، رژیم صهیونیستی، وهابییون، منافقین و وطن‌فروشان با هم یکی شدند تا بین نظام و ملت تزلزل ایجاد کنند، اما نتوانستند.

این مراسم شامگاه پنجشنبه ۱۹ آبان در حسینیه سیستانی‌های مقیم گرگان در شهرک حافظ برگزار شد و مردم شهید پرور گلستان با حضور در این مراسم با آرمان‌های شهداء تجدید بیعت کردند.

در پایان این مراسم از چند خانواده شهید تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار