انتشار برچسب رسمی جدید توئیتر که جایگزین برچسب قدیمی می‌شود

به دنبال تغییرات جدید توئیتر پس از مالکیت ایلان ماسک، این شرکت برچسب رسمی جدید خود را منتشر می‌کند.

توئیتر یک تگ رسمی جدید را برای جایگزینی برچسب قدیمی خود به نام Verified معرفی کرده است. این برچسب سازمان‌های کلیدی مانند دولت‌ها، شرکت‌ها، ناشران، رسانه‌های بزرگ و برخی از شخصیت‌های عمومی را شناسایی می‌کند. این برچسب برای خرید در دسترس نیست و هر شخص یا هر سازمانی که قبلا تایید شده است، برچسب را دریافت نمی‌کند.

این با آنچه ایلان ماسک، مدیرعامل توئیتر یک هفته پیش پیشنهاد کرد، مطابقت دارد و گفت که دو سطح از برچسب‌گذاری وجود خواهد داشت. در حال حاضر، تنها یکی قابل مشاهده است.

نکته کلیدی این است که در حالی که یک سرویس پولی جدید به نام Twitter Blue وجود خواهد داشت که خدمات اضافی و تقویت توئیت‌ها را ارائه می‌دهد، برچسب تایید شده قدیمی به مدل پولی تغییر نکرده است.

استر کرافورد، کارمند توئیتر که اکانت او نه تایید شده و نه به صورت رسمی برچسب گذاری شده است، دیروز در توئیتی این تغییرات را برجسته کرد.

این برچسب ساده، خاکستری است و از نظر تئوری می‌تواند در کنار یک برچسب تایید جدید برای حساب‌هایی که اشتراک را انتخاب می‌کنند، ظاهر شود.

منظور توئیتر از رسانه‌های «مهم» هنوز مشخص نیست، اما نشان می‌دهد که بین رسانه‌هایی که به اندازه کافی بزرگ هستند و سایر رسانه‌هایی که رسمی نیستند، فاصله‌ای وجود دارد. به طور مشابه، عبارت «برخی از شخصیت‌های عمومی» نشان می‌دهد که در برخی از سطوح مشخص می‌شود که چه کسی می‌تواند رسمی باشد.

این اعلامیه تا حدودی آنچه را ماسک قبلا در مورد سرویس اشتراک جدید وعده داده بود، تغییر می‌دهد؛ این که با تایید افراد از شر ربات‌ها خلاص می‌شود. کرافورد امروز توضیح داد که «توئیتر آبی جدید شامل تایید شناسه نمی‌شود، این یک اشتراک پولی و انتخابی است که علامت آبی و دسترسی به ویژگی‌های انتخابی را ارائه می‌دهد».

با این حال هنوز هم بخش قابل توجهی از آنچه را ماسک پیشنهاد کرده است، انجام می‌شود، زیرا صرفا با عضویت در یک حساب، باید داده‌هایی در مورد اینکه چه کسی هستند و همچنین کارت اعتباری برای پرداخت ارائه شود که از نظر تئوری در برخی سطوح قابل ردیابی است، البته فقط توسط مجریان قانون به یک شخص یا سازمان خاص.

احتمالا اینجا نیز پایان تغییرات توئیتر نیست و  کرافورد می‌گوید توئیتر به آزمایش روش‌هایی برای تمایز بین انواع حساب‌ها ادامه خواهد داد.

یکی از نگرانی‌هایی که در مورد نحوه انتشار اخبار توئیتر تحت رهبری ایلان ماسک و نشان رسمی و آبی توئیتر در سایت وجود دارد این است که کرافورد خود هیچ نشانی در حساب خود ندارد، همانطور که یکی از کاربران توئیتر تاکید کرد که  ایلان ماسک معمولا سریع حرکت می‌کند. این امر احتمالا طی چند هفته و چند ماه آینده به تکامل خود ادامه خواهد داد.


بیشتر بخوانید 



منبع: forbes

برچسب ها: توئیتر ، ایلان ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.