امسال

۱۰۷ ویلچر به معلولان در همدان اهدا شده است

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان گفت: امسال ۱۰۷ دستگاه ویلچر به معلولان نیازمند این استان اهدا شده است.

علی چهاردولی گفت:ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای حمایت از معلولان زیر ۱۲ سال اقدام به تامین ویلچر مورد نیاز این قشر کرده است.

او گفت: علاوه بر اهدای ویلچر برنامه آتی این مجموعه تامین واکر و لوازم توانبخشی است که این لوازم نیز در ماه‌های آینده بین معلولان توزیع می‌شود.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: همچنین ستاد اجرایی فرمان امام هزینه سفر به کربلای معلی در اربعین حسینی ۴۲۲ نفر از زائر اولی‌ها را پرداخات و این افراد به صورت زمینی و با استفاده از اتوبوس راهی عتبات عالیات شدند.

چهاردولی گفت: اعزام فعالان اجتماعی محله‌های حاشیه شهر به عتبات عالیات نیز در دستور کار ستاد بوده و امسال با کمک این مجموعه ۳۰۰ نفر به کربلا عزیمت کردند.

او گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در انجام کار‌های عام المنفعه پیشگام است  که برای نمونه تابستان امسال اقدام نسبت به توزیع وسایل سرمایشی شامل ۱۳۰ دستگاه کولر آبی و ۱۵۰ دستگاه پنکه ایستاده در قالب اجرای طرح «نسیم احسان» در بین خانوار‌های کم درآمد و نیازمند این استان اقدام شد.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: ساخت مدارس فرسوده، ساخت خانه عالم، توزیع ۶ هزار و ۲۰۰ بسته نوشت افزار بین خانواده‌های محروم و کم برخوردار، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، توزیع ۶۰ سری جهیزیه، تامین هزینه دندان پزشکی با همکاری ۳۳۰ گروه جهادی و پشتیبانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان تنها بخشی کوچکی از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در استان همدان است.

چهاردولی گفت: اعیاد و مناسبت‌های مذهبی نیز ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اقداماتی انجام داده برای نمونه ۱۱۰ هزار پرس غذا غدیر امسال در این استان پخت و توزیع شد و توزیع کمک‌های مومنانه نیز صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.