اختصاص اعتبارات مناسب برای تکمیل پایاب سد گیوی

استاندار اردبیل گفت: از محل سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای تکمیل پایاب سد گیوی اختصاص یافته است.

سید حامد عاملی با بیان این‌که از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبارات خوبی برای تکمیل پایاب سد گیوی اختصاص یافته، گفت: قرار شد وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل شبکه فرعی و آب‌رسانی مدرن به اراضی کشاورزی و باغی تلاش مضاعفی را انجام دهد.

استاندار اردبیل در نشست تشکل‌ها و نخبگان کشاورزی شهرستان کوثر با حضور وزیر جهاد کشاورزی گفت: از محل سفر رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای تکمیل پایاب سد گیوی اختصاص یافته و قرار شد وزارت جهاد کشاورزی در تکمیل شبکه فرعی و آب‌رسانی مدرن به اراضی کشاورزی و باغی تلاش مضاعفی را انجام دهد.

عاملی با بیان اینکه سد‌های معیشتی استان اردبیل با تأمین اعتبار مشترک ملی و استانی تکمیل می‌شوند افزود: استان اردبیل در تولید محصولات زراعی، باغی و دامی دارای جایگاه مهمی است که در همین زمینه شهرستان‌های خلخال و کوثر با داشتن محصولات ممتاز نظیر به، گردو و انار، از شهرت منطقه‌ای و ملی برخوردار هستند.

او بیان کرد: سد‌های معیشتی استان اردبیل که در پیشرفت کشاورزی راهگشا است، با تأمین اعتبار مشترک ملی و استانی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند و همچنین وزیر جهاد کشاورزی برای تهیه و توزیع نهال پرثمر و نوسازی باغات شهرستان کوثر قول مساعد داد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار