ودیعه گذاران حج تمتع اطلاعات خود را در سامانه تکمیل کنند

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: همه ودیعه گذاران حج تمتع در این استان، فارغ از اینکه در چه سالی قصد تشرف به حج را دارند یا نوبت آنان است، نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه مربوطه اقدام کنند.

شاهین حق شناس مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: برای انجام این اقدام، ودیعه‌گذاران حج تمتع می‌توانند به نشانی اینترنتی Reserve.haj.ir مراجعه کرده و نسبت به درج و ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای و تکمیلی خود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در پایان عملیات انجام شده در سایت، کد رهگیری به ودیعه گذاران اختصاص داده می‌شود تا این افراد در آینده و پس از مشخص شدن کاروان‌های اعزامی با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به انتخاب و ثبت نام در کاروان اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی ادامه داد: مراجعه به این سامانه و اخذ کد رهگیری فقط به منظور به‌روزرسانی اطلاعات فردی افراد بوده و تشرف به حج تمتع بر اساس تعداد روادید تخصیصی به ایران در هر سال و دعوت از مشمولان تشرف براساس اولویت‌های قبوض ثبت نامی و نیز ضوابط کشور میزبان است.

حق شناس گفت: اولویت‌های تشرف و ضوابط اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ پس از انجام مذاکرات با کشور عربستان تعیین و اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.