کمبود ناوگان حمل و نقل مسافری در شهر سهند

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت حل مشکل کمبود ناوگان حمل و نقل مسافری در شهر سهند تاکید کرد.

آقای موحد نیا در مراسم معارفه شهردار جدید شهر سهند یکی از مشکلات این شهر جدید را کمبود ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به رشد روز افزون جمعیت شهر سهند لازم است شهرداری این شهر نسبت به پیگیری و تامین اتوبوس‌های بین شهری اقدام کند و در این راستا دولت نیز اتوبوس‌های یارانه دار در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهد.

مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تخصیص ۱۰ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان گفت: از این میزان قیر رایگان ۵۰۰ تن به شهر جدید تخصیص یافته است که می‌تواند در زیبا سازی و بهبود خدمات شهری این شهر مفید واقع شود.

وی ضرورت هوشمندسازی شهر‌ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در راستای افزایش رضایتمنمدی شهروندان و ارتقای خدمات شهری لازم است خدمات شهرداری از حالت سنتی خارج و به صورت هوشمند به مردم ارائه شود.

فرماندار شهرستان اسکو هم نبود ناوگان حمل و نقل شهری را از دغدغه‌های اصلی این شهر بیان کرد و افزود: با توجه به نیاز روز افزون این شهر به خدمات حمل و نقل شهری لازم است در کنار تامین سایر زیرساخت‌های شهری، حمل و نقل درون و برون شهری تقویت و اتوبوس‌هایی نیز برای انتقال مردم به مرکز استان در نظر گرفته شود.

آقای  فیروزی کمبود آب خام برای آبیاری فضای سبز را از دیگر مشکلات پیش روی این شهر دانست و گفت: در راستای تامین آب مورد نیاز فضای سبز مقرر شده است برای بازچرخانی فاضلاب این شهر به میزان ۷۰ لیتر در ثانیه اقدام شود و در فضای سبز این شهر مورد استفاده قرار گیرد.

وی همچنین بر ضرورت ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم در این شهر تاکید کرد و گفت: با توجه به قیمت بالای اجاره و املاک، اجناس با قیمت بالا و گران در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که این امر موجب نارضایتی شده و لازم است بازارچه‌های عرضه مستقیم در نقاط مختلف شهر دایر شود.

در این مراسم حسین عباسزاده به عنوان شهردار جدید سهند معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.