فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد؛

پیروزی مردم ایران در توطئه جدید دشمنان

فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم ایران در حوادث اخیر با روحیه شهادت طلبی به میدان آمدند و به پیروزی رسیدند.

سردار عباس قلی‌زاده در آیین معارفه فرمانده سپاه مراغه گفت: دشمن در قضایای اخیر خواست با استفاده از تحریک احساسات جوانان دختر و پسر کشور به ایران ضربه بزند اما بار دیگر موفق نشد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی امنیت آفرینان اضافه کرد: نیروهای مدافع امنیت استان آذربایجان شرقی در بسیج با صبر در تجمع های اخیر ۶۹ نفر مجروح و یک نفر شهید تقدیم کرد اما اجازه نداند حتی به یک نفر از جوانان این سرزمین آسیبی برسد .

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه دشمن همچنان درصدد تحریک افکار عمومی علیه انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: همدلی و وحدت تنها راه غلبه بر دشمنان است .

وی تاکید کرد: مسئولان باید ‌تلاش کنند با خدمت به مردم و حل مشکلات کشور زمینه سوء استفاده از دشمنان را بگیرند .

امام جمعه مراغه هم در این مراسم گفت: با وجود توطئه های شبانه روزی دشمنان انقلاب ایران اسلامی از کشورهای امن در جهان است .

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: پاسداران انقلاب امروز جا پای شهدا، ایثارگران و رزمندگان گذاشته اند و در سنگر آنها خدمت می کنند .

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح به عنوان یک دست واحد در خدمت امنيت کشور هستند افزود : بنا به احادیث معصومین خدمت در لباس نیروهای مسلح برای تامین نظم و امنیت کشور عبادت است .

آقای اسدیان فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این مراسم گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی بسیج در همه عرصه ها برای مردم خدمت کرده است .

در این مراسم از خدمات چهار ساله سرهنگ سعید رشیدی تجلیل و سرهنگ یحیی حیدری به عنوان فرمانده سپاه مراغه معرفی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.