راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۸۶۶ جهاد کشاورزی آذربایجان غربی

معاون جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: جهت دریافت گزارش مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی سامانه پاسخگوی ۱۸۶۶ راه اندازی شد.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سامانه پاسخگویی جهت دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی با شماره تماس تلفنی ۱۸۶۶ در جهاد کشاورزی استان راه اندازی شد.

نادر رحیمی افزود: سامانه ۱۸۶۶ دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی مستقر در مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان، آماده دریافت گزارش‌های مردمی از تخلفات است که پس از دریافت این گزارش‌ها بازرسان ما جهت بررسی و نظارت در اسرع وقت اقدام می‌کنند.

رحیمی اضافه کرد: یکی از نقایص در ارائه خدمات بهتر به مردم، نداشتن سیستم پاسخگویی مناسب و منسجم بود که امیدواریم با راه‌اندازی مرکز تماس ۱۸۶۶، این نقیصه در برخورد با متخلفان برطرف و ضمن رضایت مندی شهروندان از روند بازرسی، نظارت بر بازار کالا‌های اساسی بیش از گذشته تسریع یابد.

‏این مسئول تاکید کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

وی گفت: اکیپ‌های بازرسی قرارگاه امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازارهستند و با آغاز فعالیت این قرارگاه در حال حاضر شاهد آرامش و ثبات در بازار کالا‌های اساسی مردم هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عزیزپور
۰۰:۰۸ ۲۰ تير ۱۴۰۲
باسلام لطفا در مورد قبمت نهایی شیر اطلاع رسانی و موضوع را پیگیری کنید ما در یک روستا زندگی میکنیم که ۱۵تا جمع آوری شیر از دامداری داره و درآمد اکثر مردم از نهاده های دامی است ولی تا حالا بیشتر از ۹هزار تومن شیر را جمع نکردن با درصد چربی ۳
روستای فسندوز از توابع شهرستان میاندوآب